آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، جمعه ششم تیر

به گزارش مجله پیامکی، در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده های بیلقان،وینه،خوشبختی را شاهد هستیم.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، جمعه ششم تیر

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت راه های کشور در شبانه روز گذشته و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار و 273 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1.6 درصد افزایش تردد را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش آزاد راه های کرج-تهران با 134هزار و 346 ، قزوین-کرج با 129هزار و 306 وکرج-قزوین با 125 هزار و 50 تردد، بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده اند.

در حال حاضر تردد روان در تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت وبرگشت)جریان دارد ولی ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده های بیلقان،وینه،خوشبختی را شاهد هستیم و در ضمنًً محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 99/04/06 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه مورخ 99/04/06 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه مورخ 99/04/06 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 22 روز جمعه مورخ 99/04/06 از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

در ضمنً اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.

محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) هم مسدود بوده و تردد از جهت جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه است.

شایان ذکر است اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 اجرا شده است که هم وطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1063

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، جمعه ششم تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، جمعه ششم تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید