28 دستگاه بازی غیراستاندارد در شهربازی های اردبیل پلمپ شد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، هاشم علایی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان نظارت بر مراکز بازی شهرستان اردبیل توضیح داد: با نظارت های دقیق انجام یافته از سوی سازمان بازرسی استاندارد تا کنون 28 دستگاه وسایل بازی غیراستاندارد در سطح پارک و مجموعه های بازی استان پلمپ شدند.

28 دستگاه بازی غیراستاندارد در شهربازی های اردبیل پلمپ شد

به گفته وی عدم تامین ایمنی دستگاه های بازی ممکن است با حوادث غیرقابل جبران و سختی در انتظار باشد و در این راستا نیازمند افزایش نظارت ها و استانداردسازی وسایل بازی هستیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: عدم اخذ تاییدیه استاندارد در وسایل بازی با دقت رصد شده و هر مجموعه ای که از چنین امکانی برخوردار نباشد با برخوردهای سخت قانونی همراه خواهد شد.

علایی شرح داد: شهرداری های استان نقش بسیار ویژه ای را در تامین امنیت و سلامتی شهروندان برعهده دارند و باید با هوشیاری و استمرار نظارت ها بلافاصله و بدون از دست دادن وقت از فعالیت شهرهای بازی که فاقد ایمنی و گواهی های ایمنی هستند جلوگیری به عمل آورند.

وی افزود: شهروندان نیز در راستای تامین امنیت و تداوم نظارت ها می توانند نقش تاثیرگذار خود را ایفا نمایند و در صورت اطلاع از عدم برخورداری این مجموعه ها از گواهی های بازرسی موارد را سریعا به مرکز استاندارد و تحقیقات استان اطلاع داده تا بازرسی و اقدامات مورد نظر اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 106

به "28 دستگاه بازی غیراستاندارد در شهربازی های اردبیل پلمپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28 دستگاه بازی غیراستاندارد در شهربازی های اردبیل پلمپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید