22 سال حبس برای سلبریتی لبنانی

به گزارش مجله پیامکی، دادگاه نظامی لبنان فضل شاکر خواننده لبنانی و همسو با تروریست های جبهة النصره را به طور غیابی به 22 سال زندان محکوم کرد.

22 سال حبس برای سلبریتی لبنانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، دادگاه نظامی لبنان شب گذشته (چهارشنبه)، فضل شاکر خواننده لبنانی جنجالی این کشور را به جرم همکاری با تروریست ها به 22 سال حبس و پرداخت پنج میلیون لیره محکوم کرد.

به نوشته وبسایت عنب بلدی، دادگاه نظامی لبنان دو حکم علیه فضل شاکر به طور غیابی صادر نموده است. حکم اول او به 15 سال زندان به جرم همکاری در اقدام تروریستی با ارائه خدمات لجستیک است و حکم دوم به مدت هفت سال زندان و پرداخت پنج میلیون لیر به جرم یاری اقتصادی به گروه تروریستی احمد الاسیر (معروف به شیخ فتنه لبنان) و تأمین هزینه خرید سلاح و تجهیزات برای آن هاست.

این اولین بار نیست که دادگاه نظامی لبنان علیه فضل شاکر حکم صادر می نماید. در سپتامبر 2017 نیز دادگاه مذکور علیه وی 15 سال زندان و حکم اعدام صادر کرد. این حکم به علت همراهی فضل شاکر با احمد الاسیر در درگیری های سال 2013 میان هواداران الاسیر با ارتش لبنان که دهها کشته و زخمی از طرفین بر جای گذاشت، صادر شده بود.

فضل شاکر در کنار احمد الاسیر

فضل شاکر خواننده لبنانی است که در سال 2012، خوانندگی را کنار گذاشت و از تروریست های سوری اعلام حمایت کرد و تعدادی آهنگ نیز در حمایت از آن ها خواند. فضل شاکر در تصاویر زیادی در کنار احمد الاسیر سرنموده یک گروهک تروریستی همسو با جبهة النصره دیده می گردد.

فضل شاکر در سال 2018، بار دیگر به حرفه قبلی خود و کار موسیقی بازگشت. او از همراهی با احمد الاسیر ابراز پشیمانی نموده اما مدعی است که هیچ وقت دست به اقدام تروریستی علیه ارتش لبنان نزده است. فضل شاکر همچنین در مصاحبه ای گفته است که هرگز نمی تواند به لبنان بازگردد، چرا که دیگر مردم او را نمی پذیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1349

به "22 سال حبس برای سلبریتی لبنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 سال حبس برای سلبریتی لبنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید