گوشی شیائومی Mi 10 لایت با پشتیبانی از 5G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید

به گزارش مجله پیامکی، چند وقتی است که در خبرها می شنویم شیائومی می خواهد ارزان ترین گوشی 5G را در امسال میلادی عرضه کند اما تا به حال نشانه دیگری از آن ندیده بودیم. حالا امروز و در مراسم معرفی نسخه جهانی شیائومی Mi 10، شاهد معرفی نسخه لایت این گوشی با نام شیائومی Mi 10 لایت بودیم که نه تنها از 5G پشتیبانی می نماید، بلکه قیمت مقرون به صرفه 350 یورویی دارد!

گوشی شیائومی Mi 10 لایت با پشتیبانی از 5G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید

گوشی شیائومی Mi 10 لایت به طور کل ظاهر متفاوتی از مدل های پرچمدار Mi 10 دارد اما روح خانواده خود را حفظ نموده است. پردازنده این گوشی اسنپدراگن 765G است که یک مودم 5G هم در چیپست آن قرار گرفته و این مجموعه به لطف تکنولوژی خنک نماینده مایع، در دمای پایین فعالیت می نمایند.

نمایشگر این گوشی اندازه 6.57 اینچی دارد و پنل آن از نوع AMOLED است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم به جای اینکه مثل Mi 10 در یک حفره قرار گرفته باشد، در یک بریدگی قطره مانند در بالای نمایشگر دیده می گردد.

دوربین های چهارگانه در پشت این گوشی که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی می گردد، چینش مستطیل شکل دارد تا از این نظر همخوان با ترند این روزهای گوشی های هوشمند باشد. البته هنوز شیائومی مشخصات سه دوربین دیگر را اعلام ننموده اما احتمالا یکی از آن ها از نوع اولترا واید خواهد بود و دوتای دیگر هم شامل دوربین سنجش عمق میدان و دوربین عکاسی ماکرو می شوند. شیائومی همچنین یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام AI Dynamic Skyscaping برای عکاسی با دوربین اصلی این گوشی در نظر گرفته است.

شیائومی Mi 10 لایت از یک باتری 4160 میلی آمپری نیرو می گیرد که با شارژر 20 واتی که در بسته بندی محصول قرار داده شده، شارژ می گردد. ضخامت این گوشی هم به 7.98 میلی متر می رسد و 192 گرم وزن دارد. رنگ های قابل انتخاب برای این محصول هم شامل سفید، خاکستری و سبز می شوند.

این گوشی گفته شده از اوایل ماه می میلادی عرضه خواهد شد و قیمت آن برای مدل پایه با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 350 یورو مشخص شده است. نسخه بعدی با حافظه 128 گیگابایتی نیز 50 دلار گران تر خواهد بود.

در مجموع اگر بخواهیم این گوشی با را با نوکیا 8.3 5G مقایسه کنیم که 600 یورو قیمت دارد، گوشی شیائومی به مراتب محصول بهتری به نظر می رسد؛ مخصوصا اینکه پردازنده اصلی هر دو گوشی اسنپدراگن 765G است. در نهایت به نظر می رسد گوشی های 5G با فراگیر شدن، ارزان تر هم می شوند و امیدواریم این نسل از شبکه های مخابراتی به کشور ما نیز برسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 847

به "گوشی شیائومی Mi 10 لایت با پشتیبانی از 5G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی Mi 10 لایت با پشتیبانی از 5G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید