گارسیا: نشان دادیم ما قویترین تیم شهر رم هستیم

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم با اعتراف به تلاشش برای به راه انداختن جنگ روانی علیه لاتزیو و توجیه آن، جالوروسی را قوی ترین تیم ایتالیا پس از یوونتوس دانست.

گارسیا: نشان دادیم ما قویترین تیم شهر رم هستیم

به گزارش خبرنگاران، رودی گارسیا، سرمربی تیم فوتبال رم در واکنش به پیروزی 2 بر یک تیمش برابر لاتزیو در دربی پایتخت ایتالیا که نایب قهرمانی جالوروسی در سری A را مسجل و حضور این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت که برنامه تیمش برای غلبه بر همشهری آبی پوش خود بی عیب و نقص جواب داده است.

گارسیا گفت: ما برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم. بازیکنان با نگرشی مناسب وارد زمین بازی شدند و آنهایی هم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند، کارشان را خوب انجام دادند. به بازیکنانم تبریک می گویم، چون در این بازی که به هیچ وجه بازی آسانی نبود، هرآنچه از دست شان برمی آمد، انجام دادند. ما تا آخرین دقیقه از بازی برای کسب پیروزی کوشش کردیم. هدف بزرگی بود که به آن دست پیدا کردیم و حالا می توانیم بابت آن با طرفداران مان جشن بگیریم. اینکه دیگر حتی به سه امتیاز بازی پایانی نیازی نداریم، فوق العاده است.

تاکتیک بازی رم در نیمه دوم کاملاً تغییر کرد و از تیمی که با تمام بازیکنانش دفاع می کرد به تیمی هجومی تغییر چهره داد. گارسیا اما ادعا کرد که این برنامه از پیش مشخص شده بود.

او ادامه داد: بعد از 15 دقیقه برنامه ما این بود که عقب بنشینیم و به لاتزیو اجازه ندهیم جلو بیاید و به همین دلیل فلورنزی را به خط حمله فرستادم تا مدافعان حریف را دور بزند. از آنجایی که لاتزیو چهارشنبه شب (در فینال جام حذفی ایتالیا برابر یوونتوس) 120 دقیقه بازی نموده بود، پیش بینی می کردیم که در نیمه دوم بازی از نظر آمادگی جسمانی اُفت کند و همان موقع بود که ما تصمیم گرفتیم تغییر رویکرد بدهیم و به حریف ضربه بزنیم. از اینکه توانستیم از یک ضربه ایستگاهی گلزنی کنیم بسیار خوشحالم، چون هفته ها بود که برای زدن چنین گلی کوشش می کردیم.

رم پس از خروج فرانچسکو توتی از میدان و ورود ویکتور ایباربو به جای او پیشرفت محسوسی در شیوه بازی اش داشت. گارسیا در این خصوص مطرح نمود: من فقط به خاطر تغییر تاکتیکی که داشتیم، توتی را تعویض کردم. همه ما می دانیم توتی کسی نیست که بتواند روی شانه های مدافعان بپرد و در ضدحملات استارت های سرعتی بزند. همواره یک نفر هست که او را تحت فشار قرار می دهد اما ما می خواستیم به او فرصت بدهیم تا تمام کوششش را انجام دهد و زمانی که بازیکنان لاتزیو خسته شدند، بازیکنان سرعتی خود را به میدان بفرستیم و به همین خاطر ایتوربه را به میانه میدان فرستادیم. به این شیوه ما توانستیم از نقاط ضعف مدافعان میانی لاتزیو استفاده کنیم، چون آنها بازیکنان پرسرعتی نیستند.

استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که از رویکرد گارسیا پیش از رویارویی دو تیم راضی نیست و آن را غیرحرفه ای می داند. گارسیا اعتراف کرد تمام حرف هایی که پیش از بازی در خصوص آبی پوشان شهر رم زده تنها یک جنگ روانی بوده است.

سرمربی فرانسوی جالوروسی تأکید کرد: پیولی داشت به کنفرانس مطبوعاتی من اشاره می کرد؟ خب این هم بخشی از نمایشی است که شما برای دریافت ثبات از حریف تان باید اجرا کنید. من می خواهم به پیولی تبریک بگویم، چون او مربی بزرگی است. نمی دانم تیم او این فصل سوم یا چهارم می گردد اما واقعیت این است که تیم او این فصل عملکرد خوبی داشته و بازی های خوبی ارائه نموده است.

گارسیا در پاسخ به این سؤال که آیا رم باید از عملکرد و نتایج خود در این فصل از سری A راضی باشد، گفت: الان وقت به عقب برگشتن و مرور اتفاقاتی که در این فصل اتفاق افتاده نیست، چون یکسری چیزهایی باید گفته گردد و من آنها را خواهم گفت. فعلاً فقط می خواهیم جشن بگیریم، چون رده دوم جدول و سهمیه لیگ قهرمانان از آن ماست. لاتزیو تیم بسیار خوبی است اما ما قویترین تیم شهر و قویترین تیم ایتالیا بعد از یوونتوسی که به نظرم در حال حاضر از دسترس همه ما خارج است، محسوب می شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 541

به "گارسیا: نشان دادیم ما قویترین تیم شهر رم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: نشان دادیم ما قویترین تیم شهر رم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید