کونسیسائو: مقابل لیورپول مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، مسئولیت این شکست سنگین را برعهده می گیرم

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم فوتبال پورتو می گوید تیمش در بازی با لیورپولِ فرصت طلب مرتکب اشتباهات زیادی شده است.

کونسیسائو: مقابل لیورپول مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، مسئولیت این شکست سنگین را برعهده می گیرم

به گزارش خبرنگاران، سرجیو کونسیسائو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری خانگی به شکست 5 - یک مقابل لیورپول تن داد، پس از این بازی گفت: به اسم سرمربی تیم مسئولیت این شکست سنگین را برعهده می گیرم. این بازی در آینده به خاطر خواهد ماند، ما در این بازی اشتباهاتی داشتیم که مشخص کننده بود. په په که از مصدومیت خود ریکاوری نموده بود، درست پیش از بازی و در حین گرم گردن دچار مصدومیت عضلانی دیگری شد. متأسفانه فرصتی برای انجام کاری دیگری نداشتیم و باید با برنامه ای که با وجود په په طراحی نموده بودیم، به زمین می رفتیم.

وی اضافه نمود: کمی پس از آغاز بازی هم اوتاویو مصدوم شد و تعادل ما در خط میانی به هم خورد. سپس اولین شوت لیورپول تبدیل به گل شد. ما نمی توانیم در یک مسابقه لیگ قهرمانان پنج گل بخوریم. مقابل تیمی همچون لیورپول که خیلی در عرض بازی می نماید و همواره چشم به دروازه حریف دارد، از دست دادن توپ در منطقه ها ممنوعه خیلی بد است. اگر ما در لیگ قهرمانان با چنین نتیجه ای شکست می خوریم، این بدین معناست که باید به چیزهای زیادی فکر کنیم.

سرمربی پورتو ادامه داد: لیورپول تیمی خیلی هجومی است که حریف را تحت فشار قرار می دهد و از موقعیت های خود نهایت استفاده را می برد، اما در این بازی ما مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و موقعیت هایی را تقدیم لیورپول کردیم. در کل این شب خیلی بدی برای ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1777

به "کونسیسائو: مقابل لیورپول مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، مسئولیت این شکست سنگین را برعهده می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونسیسائو: مقابل لیورپول مرتکب اشتباهات زیادی شدیم، مسئولیت این شکست سنگین را برعهده می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید