کارهایی که نباید در هتل انجام داد

به گزارش مجله پیامکی، زمانی که به یک هتل می روید ممکن است آن را خانه ای دور از خانه خود تصور کنید، اما سعی کنید در اتاق هتل خیلی راحت نباشید. اتاق های خصوصی هتل یک فضای عمومی شگفت آور است که سالانه صدها غریبه از آن استفاده می کنند

کارهایی که نباید در هتل انجام داد

و هر زمان که چیزی را با تعداد زیادی به اشتراک بگذارید، مسلماً خطرناک خواهد بود. در ادامه ما لیستی از کارهایی که نباید در هتل انجام داد تهیه کرده ایم و به خاطر خود شما، توصیه می کنیم که بدون توجه به محل اقامت خود، از موارد زیر خودداری کنید.

معرفی 4 هتل برتر در بروکسل را از دست ندهید.

  • شکستن چیزی و دروغ گفتن در مورد آن

حوادث اتفاق می افتند اما آسیب رساندن به چیزی در اتاق و مخفی نگه داشتن آن می تواند به کارمندان یا مهمانان آینده آسیب برساند.

  • پخت وپز بدون فضای آشپزخانه

ممکن است بخواهید از رستوران شلوغ هتل پرهیز کنید. در این مواقع بهتر است به جای آوردن لوازم پخت وپز خود، سفارش غذا یا سرویس اتاق را در نظر بگیرید.

لوازم پخت وپز می توانند سیستم اعلام حریق هتل را روشن کرده یا باعث آتش سوزی واقعی شوند. اگر می خواهید غذای خودتان را بیاورید، وعده های غذایی بدون طبخ را در نظر بگیرید.

  • گذاشتن جواهرات مهم در چمدان یا کمد خود

بیشتر اتاق های هتل یک گاوصندوق آسان برای استفاده دارند، بنابراین شما می توانید جواهرات، کیف پول و … خود را در آن ها قرار دهید.

10 هتل برتر فرانکفورت را برای تجربه اقامت بهتر بشناسید.

  • هنگام دوش گرفتن درب سرویس بهداشتی خود را نیمه باز نگه ندارید

دوش های گرم هتل می توانند بخار زیادی ایجاد کنند و درنتیجه اگر درب حمام را باز بگذارید، سیستم هشدار آتش هتل در داخل اتاق خواب شما را فعال می کند.

  • استفاده از سیستم اطفای حریق به عنوان آویز

کمد برای آویزان کردن لباس بسیار مناسب است اما آبپاش های سقف اتاق هتل شما این گونه نیست. افراد زیادی دیده شده است که از وسایل ایمنی به عنوان آویز کت استفاده می کنند که نه تنها می تواند زنگ خطر آتش سوزی هتل را فعال کند بلکه باعث ترکیدن لوله ها و جاری شدن آب در اتاق ها می شود.

  • زیرورو کردن مینی بار

بسکمک از مینی بارها دارای سنسور هستند. بار دومی که یک بطری را برمی دارید، به بهانه اینکه کاملا مصرف شده، ممکن است دوباره شارژ شده و جایگزین شود.

  • ارسال اطلاعات حساس از طریق Wi-Fi هتل

از طریق Wi-Fi هتل هیچ کس نباید هرگز اطلاعات حساس ارسال کند و یا کار مهمی انجام دهد حداقل بدون رمزگذاری. با توجه به سهولت هک کردن هات اسپات Wi-Fi عمومی، نباید رمزهای عبور و اطلاعات بانکی خود را در فضای عمومی به زبان بیاورید!

  • دادوبیداد با کارکنان هتل

مهم نیست که مشکل چقدر بزرگ است. آن ها برای کمک در هتل حضور دارند اما خدمتگزار شما نیستند.

  • پوشاندن زنگ خطر دود

برخی از هتل ها هنوز به افراد سیگاری اجازه می دهند داخل اتاق های خود سیگار بکشند. باوجود این، برخی از مهمانان اصرار دارند که در اتاق های غیر سیگاری، سیگار بکشند. به همین علت هشدار دود را می پوشانند و امنیت خود و سایر مهمانان را به خطر می اندازند.

  • مخفیانه آوردن حیوانات خانگی

اگر در مورد قوانین هتل سؤال کرده اید و جواب منفی است، سعی نکنید کارکنان را برای نگه داشتن حیوانات مجاب کنید. حیوانات آثار زیادی از مو گرفته تا بو از خود به جای می گذارند و اگر قوانین را نقض کنید هزینه های نظافت شما سر به فلک می کشد.

رزرو هتل خارجی با بیت کوین و ارز دیجیتال چگونه می باشد؟

  • استفاده از کنترل از راه دور بدون پوشش یا ضدعفونی

به گفته کارشناسان، کنترل از راه دور ممکن است بیشترین عامل شیوع میکروب در اتاق شما باشد. بنابراین یا کیسه پلاستیکی روی آن قرار دهید، یا بلافاصله پس از استفاده آن دست های خود را تمیز کنید.

  • کفش های خود را با یک حوله دستی تمیز نکنید

شما می دانید که برق انداختن کفش یا تمیز کردن آرایش صورت با حوله دستی آن را خراب می کند؟ پس حوله ها را خراب نکنید، این نوعی بی ادبی و اسراف است.

  • چمدان خود را روی تخت نیندازید

چمدان شما روی زمین کثیف و آلوده بوده است پس آن را در جایی که صورت یا بدن شما قرار می گیرد نگذارید. از طرفی دیگر در یک اتفاق بعید (و ترسناک) ممکن است ساس وارد چمدان شما شود، مطمئناً شما نمی خواهید که آن ها را با چمدان خود به خانه بیاورید.

ورود به هر مکانی مجموعه ای از بایدها و نبایدها دارد که رعایت آن ها به نفع خود انسان است و هم به نوعی رعایت آداب و نشانه فرهنگ انسانی است. کارهایی که نباید در هتل انجام داد شامل موارد ریزودرشتی است که هم امنیت، ایمنی و سلامت خود فرد را حفظ می کند و هم نشان دهنده شخصیت فردی است.

منبع: ژیوار
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2014

به "کارهایی که نباید در هتل انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که نباید در هتل انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید