چرا بهروز مکوندی نیامده از فولاد رفت؟

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به علت عدم توافق اقتصادی با این باشگاه، از این تیم جدا شد.

چرا بهروز مکوندی نیامده از فولاد رفت؟

بهروز مکوندی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره عدم توافق اقتصادی با باشگاه فولاد و جدایی از کادرفنی، اظهارکرد: من چند روزی در اردوی تیم فولاد بودم که در نهایت باتوجه به پیشنهاد اقتصادی باشگاه به آن ها اعلام کردم نمی توانم کار کنم. البته در اردو ماندم و بعد هم روز شنبه هفته جاری با آقای ویسی خداحافظی و از او عذرخواهی کردم و اردو را ترک کردم. من دوست داشتم در کنار تیم فولاد باشم اما شرایط از نظر خودم مهیا نبود.

وی اعلام کرد: بعد از روزی که از اردو خارج شدم هم باشگاه تماسی با من نداشت و فکر می کنم دیگر همه چیز تمام شده است. من چند روزی مزاحم دوستان بودم که از همه آن ها هم موقع خداحافظی تشکر کردم. به هر حال شاید بضاعت اقتصادی در همین حد بوده است اما مطمئنا مربیان دیگری هستند که از نظر فنی و اخلاقی خوب هستند و می توانند با پیشنهاد اقتصادی کمتر کار نمایند اما واقعیت امر ادامه همکاری برای من مقدور نبود. امیدوارم فولاد در ادامه راه پیروز باشد.

این مربی فوتبال اضافه کرد: تیم فولاد برای ما خوزستانی ها تیم اول استان و تیم قدرتمندمان محسوب می گردد و امیدوارم به واسطه این تیم، مردم خوزستان به حق خود برسند و صندلی واقعی مان را در فوتبال کسب کنیم، صندلیی که به نظر من به ناحق از ما گرفته شده است و سال ها است که دیگر آن عظمت و بزرگی را در فوتبال ایران نداریم. در گذشته همواره در تیم ملی شاهد حضور خوزستانی های زیادی بودیم اما سال ها است که شاهد این مهم نیستیم، ضمن این که در تیم های خوزستانی هم شاهد حضور غیربومی ها هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1754

به "چرا بهروز مکوندی نیامده از فولاد رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بهروز مکوندی نیامده از فولاد رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید