واکنش باشگاه استقلال به بسته شدن پنجره جابجایی

به گزارش مجله پیامکی، تهران (پانا) - باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به خبر بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه استقلال به بسته شدن پنجره جابجایی

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، متاسفانه در بدو ورود تیم استقلال به کشور پس از صعود مقتدرانه از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حواشی در مورد باشگاه و پرونده میلیچیچ مربی سابق استقلال ایجاد شده است که لازم است توضیحاتی در این خصوص داده شود:

نامه ای که تصویر آن در فضای مجازی آن هم از طریق خبرگزاری که در چند وقت اخیر همواره در پی ایجاد حواشی برای این باشگاه بوده است، مربوط به تقریبا یکسال قبل بوده است.

در این خصوص اختلاف حسابی بین باشگاه و رقم ادعایی مربی سابق استقلال وجود داشت که در نهایت با شکایت ایشان به فیفا مبلغی که ایشان ادعا داشتند اندکی تقلیل یافت و رای اولیه به باشگاه اعلام شد.

باشگاه استقلال هم طبق قانون در فرصت تعیین درخواست صدور رای تفصیلی را به فیفا گفت که بعد از چندماه رای تفصیلی به باشگاه اعلام شد.

در این بین، اختلاف حسابی بین باشگاه استقلال و وکیل آقای میلیچیچ بوجود آمد که به موجب آن این وکیل از بازپرداخت مبلغ 20.000 یورو اضافه پرداختی که به ایشان اجرا شده بود سر باز زدند و باشگاه استقلال هم در پی این است که این مبلغ به نام طلب آقای میلیچیچ از طرف وکیل ایشان مورد محاسبه قرار گیرد و پیگیر ی ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1702

به "واکنش باشگاه استقلال به بسته شدن پنجره جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه استقلال به بسته شدن پنجره جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید