واریز سهمیه سوخت جامانده وسایل نقلیه عمومی بعد از حمله سایبری

به گزارش مجله پیامکی، تهران (پانا) - مدیر سامانه هوشمند سوخت عنوان نمود که کارگروه مدیریت مصرف سوخت، نحوه و زمان واریز سهمیه های جبرانی به جامانده وسایل حمل و نقل عمومی را تصویب کرد.

واریز سهمیه سوخت جامانده وسایل نقلیه عمومی بعد از حمله سایبری

به گزارش وزارت نفت، مسعود رضایی در این باره اضافه کرد: بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در آبان ماه سال جاری، سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای خودروها و موتورسیکلت های شخصی، به ترتیب 10 و 5 لیتر بود که همراه با سهمیه آذر در کارت سوخت دارندگان این دسته از وسایل نقلیه شارژ شد؛ اما درباره وسایل نقلیه عمومی، مصوبه ای به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ابلاغ نشده بود و به همین دلیل، این شرکت نیز تا نهایی شدن سهمیه جبرانی وسایل نقلیه عمومی، به صورت علی الحساب برای انواع این وسایل، 10 لیتر سهمیه جبرانی همراه با سهمیه آذرماه واریز نموده بود.

طبق اعلام وزارت نفت، اندازه این سهمیه در وسایل نقلیه عمومی مختلف، بین 20 و 40 لیتر، در نظر گرفته شده بود. واریز سهمیه جبرانی به جامانده این دسته از وسایل نقلیه، به منظور تعیین کردن نحوه و زمان واریز این سهمیه، نیازمند مصوبه کارگروه مدیریت مصرف سوخت بود که این کارگروه نیز، هفته گذشته تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2000

به "واریز سهمیه سوخت جامانده وسایل نقلیه عمومی بعد از حمله سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه سوخت جامانده وسایل نقلیه عمومی بعد از حمله سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید