هپکو قبل از واگذاری، بازسازی ساختاری می گردد

به گزارش مجله پیامکی، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هپکو قبل از واگذاری باید بازسازی ساختاری گردد. بنابراین شرکت در اختیار وزارت صنعت قرار می گیرد تا اصلاحات ساختاری بر روی آن انجام گردد و پس از آن نسبت به واگذاری دوباره هپکو اقدام خواهیم کرد.

هپکو قبل از واگذاری، بازسازی ساختاری می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علیرضا صالح درباره آخرین شرایط واگذاری شرکت های دولتی گفت: تا به امروز پیروز به واگذاری دو شرکت دولتی شده ایم و میزان واگذاری ها بستگی به خریداران دارد و اینکه آیا سرمایه گذاران حاضر به خرید این شرکت ها شوند یا نه.

وی با تاکید بر اینکه دو شرکت دولتی دیگر در اسفند ماه عرضه خواهند شد، ادامه داد: بیمه البرز اوایل اسفند ماه عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: همچنین پالایشگاه تبریز در اسفند ماه عرضه می گردد.

صالح گفت: پالایشگاه شیراز و لاوان را به فروش رساندیم و بیمه البرز را هم آگهی نموده ایم. پالایشگاه تبریز هم در دو هفته آینده آگهی خواهد شد.

وی درباره عرضه دوباره هپکو گفت: هپکو قبل از واگذاری باید بازسازی ساختاری گردد. بنابراین شرکت در اختیار وزارت صمت قرار می گیرد تا اصلاحات ساختاری بر روی آن انجام گردد و پس از آن نسبت به واگذاری دوباره هپکو اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به زمان عرضه دوباره هپکو گفت: هپکو فعلا به دولت برگشته است و در سال آینده پس از انجام بازسازی ها مقدمات واگذاری دوباره آن فراهم می گردد تا به فرد یا مجموعه ای که اهلیت آن ثابت شده باشد واگذار کنیم.

صالح تاکید نمود: از میان تمام واگذاری ها تنها دو شرکت هپکو و ماشین سازی تبریز به دولت برگشته است و قرار نیست سایر شرکت ها مانند ایران ایرتور به دولت برگردند و این شرکت مراحل مربوط به خود را طی می نماید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 704

به "هپکو قبل از واگذاری، بازسازی ساختاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هپکو قبل از واگذاری، بازسازی ساختاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید