ناظم الشریعه: شایستگی صعود داشتیم، 3 سال است بازی سنگینی نداشته ایم

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از حذف از جام جهانی گفت که شرایط تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقات خوب نبود.

ناظم الشریعه: شایستگی صعود داشتیم، 3 سال است بازی سنگینی نداشته ایم

به گزارش خبرنگاران، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم فوتسال پس از شکست برابر قزاقستان و حذف از جام جهانی اظهار کرد: هیچ تیمی راحت به جام جهانی نمی آید. بازیکنان ما خوب و زیبا بازی کردند و شایستگی صعود داشتند اما نیمه دوم ورق برگشت و خطاهایی که داور به سود ما نمی گرفت و همان توپ ها به سود حریف گل می شد.

وی ادامه داد: تیم حریف از چند بازیکن برزیلی و دو ملیتی استفاده نموده بود و مداوم از سیستم پاور پلی استفاده می کردند. در خط دفاع مشکل داشتیم اما هر بازی مشکل خود را دارد. فوتسال ما، در فاز هجومی قوی تر است. در ملاقات با ازبسکتان هم گل های زیادی با تاکتیک های متنوعی زدیم. این نوع پرس در ملاقات قزاقستان کار سختی است و مدت کوتاهی می گردد از آن استفاده کرد.

ناظم الشریعه اضافه نمود: امشب و دیشب روسیه و اسپانیا هم در ابن مرحله حذف شدند. در این 2 سال کاری برای تیم ملی صورت نگرفته بود و تنها یک اردو و بازی محبت آمیز با بلاروس صورت گرفت که آن هم مربوط به فدراسیون نو بود. میانگین سنی تیم بالا است اما بازیکنان ما از دل لیگ می آیند و پتانسیل ما فعلا همین است. فوتسال بازی صحنه ها و لحظه ها است؛ ما می توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما در شرایط سخت قافیه را باختیم. ما در 3 سال گذشته هیچ بازی سنگینی انجام ندادیم و طبیعی است که گاهی اوقات کم بیاوریم. باید در تیم های باشگاهی و در سطح پایه ای کار کنیم. این تیم، نسل طلایی فوتسال ایران است و از 2015 هر جامی را کسب کردند اما احتیاج به پشتوانه سازی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه نمود: اولادقباد تا به امروز پدیده جام جهانی بوده و فیفا خیلی از این بازیکن تعریف نموده اما قبول دارم باید روی فوتسال پایه حتما کار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1795

به "ناظم الشریعه: شایستگی صعود داشتیم، 3 سال است بازی سنگینی نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: شایستگی صعود داشتیم، 3 سال است بازی سنگینی نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید