موتورسیکلت برقی محققان کشور وارد فاز پلاک گذاری شد

به گزارش مجله پیامکی، تیم تحقیقاتی یکی از شرکت های دانش بنیان پس از فراوری کامل موتورسیکلت های برقی، در حال گذران فرآیندهای پلاک گذاری است که با نهایی شدی این فاز، محصول فراوریشده به مرحله تجازی سازی خواهد رسید.

موتورسیکلت برقی محققان کشور وارد فاز پلاک گذاری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پویان احمدی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: در این شرکت پیروز شدیم تمام فرایندهای فراوری موتورسیکلت برقی اعم از طراحی، نمونه سازی و فراوری را انجام دهیم و در حال حاضر نمونه این محصول به صورت کامل تهیه و پیروز به دریافت مجوزهای لازم شده است.

احمدی زاده اضافه نمود: اخذ مجوز پلاک گذاری از جمله مراحل نهایی است که در صورت تکمیل این مرحله، آخرین موانع در جهت تجاری سازی محصول نیز برداشته خواهد شد.

این محقق با اشاره به عملکرد این موتور سیکلت خاطر نشان کرد: این موتورسیکلت با هر بار شارژ، 65 کیلومتر را پیمایش می نماید. هر بار شارژ این وسیله در حدود 1000 تومان هزینه دارد که با توجه به افزایش قیمت بنزین، صرفه مالی استفاده از محصول را نسبت به گذشته افزایش داده است.

وی اضافه نمود: باطری از جمله قطعات کلیدی در وسایل نقلیه برقی است، به همین خاطر باطری این موتور سیکلت به مدت دو سال توسط خود شرکت ضمانت می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 949

به "موتورسیکلت برقی محققان کشور وارد فاز پلاک گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسیکلت برقی محققان کشور وارد فاز پلاک گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید