مدیران بایرن مونیخ در فکر اخراج سادیو مانه

به گزارش مجله پیامکی، بایرن پس از اخراج یولیان ناگلسمن، از جام حذفی نیز حذف شد و پس از شکست در مقابل سیتی در دور رفت، در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است چرا که مقابل سیتی نیز با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند. حالا هیئت مدیره بایرن مونیخ به اخراج سادیو مانه فکر می نمایند چرا که او در سرانجام بازی سیتی و بایرن به لروی سانه حمله فیزیکی نموده است.

مدیران بایرن مونیخ در فکر اخراج سادیو مانه

بازیکن سنگالی از نحوه بازی مانه دلخور نبود و به همین دلیل با مشت به صورت وی ضربه زد و باعث زخمی شدن لبش شد. اولیور کان مدیر اجرایی و حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ چهارشنبه شب در این باره با هم جلسه گذاشتند و امروز نیز در جلسه ای دیگر، مانه از سانه عذرخواهی کرد. قرار است که مانه از کل رختکن نیز عذرخواهی کند. تصمیم نهایی در خصوص مهاجم سابق لیورپول امشب گرفته می گردد. مانه در تمرین امروز با توخل تبادل نظر کرد و هم او و هم سانه بدون مشکل تمرین کردند.

مانه قرار است که با جریمه مالی سنگینی روبرو گردد و احتمال محرومیت وی و اخراجش از تیم برای چندین هفته نیز وجود ندارد. در حقیقت اسکای گزارش داده است که هر چند که مانه تا 2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما پس از این اتفاق احتمال اخراجش کم نیست چرا که تعداد زیادی از هم تیمی هایش رفتار او را نامناسب می دانند. این منبع احتمال فسخ یک طرفه قرارداد مانه را هم رد نکرده است.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2197

به "مدیران بایرن مونیخ در فکر اخراج سادیو مانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران بایرن مونیخ در فکر اخراج سادیو مانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید