فضلی: به دنبال کاهش هزینه های سکوهای قهرمانی به وسیله یافته های پژوهشی هستیم

به گزارش مجله پیامکی، هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش با رویکرد توسعه ورزش قهرمانی و ارتقای صندلی ورزش ایران در المپیک 2020 توکیو از فردا سه شنبه 4 دی به مدت 2 روز در تبریز برگزار می گردد.

فضلی: به دنبال کاهش هزینه های سکوهای قهرمانی به وسیله یافته های پژوهشی هستیم

محمدرضا فضلی رییس کنگره علمی مدیریت ورزش در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری این کنگره ارایه طرح ها و پژوهش هایی است که بتوانیم در جهت توسعه ورزش قهرمانی و ارتقای صندلی ایران در المپیک 2020 توکیو قدم های موثری برداریم.

وی گفت: در طی دو روز برگزاری کنگره 12 سخنرانی، چندین نشست تخصصی و کارگاه های مختلف خواهیم داشت و مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر در کتاب مقالات چاپ و منتشر خواهد شد. سعی داریم از پژوهش های علمی و تحقیقاتی ارایه شده در این کنگره در جهت کسب سکوهای بهتر در آینده استفاده کنیم.

فضلی توضیح داد: در این کنگره از یازده استان برتر که فعالیت های خوبی در ارایه طرح های پژوهشی، جذب اعتبار ویژه برای پژوهش و حمایت از انتها نامه ها داشتند، تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین در انتها کنگره با نیازسنجی و حمایتی که از طرح های پژوهشی فدراسیون ها به عمل خواهیم آورد، سعی داریم در جهت ارتقا و توسعه ورزش قهرمانی در المپیک 2020 آنها را کاربردی کنیم و به فدراسیون ها گوشزد کنیم که چگونه می توانند با استفاده از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی استعدادها را کشف و پرورش و هزینه های کسب سکوهای قهرمانی را کاهش دهند.

رییس مرکز مطالعات پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که برگزاری چنین کنگره هایی چقدر می تواند به پررنگ شدن نقش پژوهش در ورزش یاری کند، اظهار کرد: پژوهش ها وقتی شکل کاربردی به خود می گیرد، تاثیر زیادی در افزایش مدال آوری و کسب صندلی های بهتر در المپیک ها خواهد داشت. بنابراین سعی داریم پژوهش های کاربردی را به اهداف خود نزدیکتر کنیم تا مسیر را برای قهرمان پروری کوتاهتر و سکوی بهتری را در المپیک آینده برای ورزش کشور رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 101

به "فضلی: به دنبال کاهش هزینه های سکوهای قهرمانی به وسیله یافته های پژوهشی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضلی: به دنبال کاهش هزینه های سکوهای قهرمانی به وسیله یافته های پژوهشی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید