غول ژاپنی به خاورمیانه امید بسته است

به گزارش مجله پیامکی، ایسنا نوشت: غول چاپ ژاپنی سیکو اپسون در پی ضعیف شدن تقاضا در بازار خانگی خود و سایر کشورهای پیشرفته، به رشد در خاورمیانه و آفریقا امید بسته است.

غول ژاپنی به خاورمیانه امید بسته است

شرکت اپسون در دوران پاندمی کووید 19 که دورکاری رایج شد و تقاضا برای چاپگرهای خانگی را افزایش داد، با افزایش فروش روبرو شد. اما اپسون اکنون به علت کاهش جمعیت و رشد دیجیتالی سازی در بازارهای پیشرفته، با کاهش تقاضا روبرو شده است.

خاورمیانه، ترکیه و آفریقا، بازارهای برخوردار از رشد در سال مالی 2022 بودند. بنابراین اپسون پس از موفقیتی که در هند با زیرمجموعه تخصصی خود داشت، در ماه اوت، پایگاه جدیدی در دوبی تاسیس کرد تا استراتژی در این منطقه را مستقیما مدیریت کند.

  • سر و کله مار غول پیکر پس از زلزله پیدا شد/ عکس

  • گرانقیمت ترین سنگ های دنیا/ گرانتر از الماس و هر چه فکر می کنید

یاسونوری اوگاوا، مدیرعامل اپسون در مصاحبه ای پس از انتشار گزارش درآمدهای سه ماهه این شرکت، گفت: محصولات ما هنوز به شکل گسترده در خاورمیانه، توزیع نشده اند و پتانسیل عظیمی در این منطقه وجود دارد.

سود عملیاتی اپسون در سه ماهه سپتامبر، حدود 70 درصد ریزش کرد و این شرکت پیش بینی خود از سود کل سال را از 100 میلیارد ین، به 80 میلیارد ین بازبینی کرد.

بر اساس گزارش رویترز، مدیرعامل اپسون گفت: این شرکت انتظار دارد اوضاع در نیمه دوم سال بهبود پیدا کند زیرا هزینه های موجودی انبار، کاهش پیدا نموده و با عدم رشد بیشتر نرخ تورم، تقاضای مصرف کننده بهبود پیدا نموده است. اپسون برای تحریک رشد تقاضا در بازارهای پیشرفته، میخواهد به مشتریان بازرگانی و صنعتی متمرکز گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2262

به "غول ژاپنی به خاورمیانه امید بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول ژاپنی به خاورمیانه امید بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید