علت اختلالات اخیر ارتباطات مخابراتی کشور چیست؟

به گزارش مجله پیامکی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی، قطع برق در مناطق مختلف کشور است که علی رغم پیش بینی های صورت گرفته متاسفانه شاهد اختلال ارتباطات مخابراتی چند ساعته در بعضی از مناطق مخابراتی هستیم.

علت اختلالات اخیر ارتباطات مخابراتی کشور چیست؟

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام اضافه کرد: با توجه به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتور های برق به علت نبود منابع اقتصادی مورد احتیاج در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در بعضی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی صلاح حاکمیتی رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفه های مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفه های مخابراتی و حمایت دستگاه های حاکمیتی می توان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.

بیدخام یکی از دلایل افزایش تماس ها با سامانه 2020 را در روز های اخیر خارج شدن مودم های خانگی از مداربه علت قطع برق دانست که این امر مسائل زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مسائل با یاری نهاد های درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.

رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز اعلام نموده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، 2 هزار دکل مخابراتی نیز از دسترس خارج شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1625

به "علت اختلالات اخیر ارتباطات مخابراتی کشور چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت اختلالات اخیر ارتباطات مخابراتی کشور چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید