عرضه اینترنتی مستند نیوکمپ شروع شد

به گزارش مجله پیامکی، خبرگزاری خبرنگاران- مستند نیوکمپ به کارگردانی محمد محمودی با موضوع ترک اعتیاد عرضه اینترنتی شد.

عرضه اینترنتی مستند نیوکمپ شروع شد

به گزارش خبرنگاران، فیلم مستند نیوکمپ روایتی متفاوت از ترک اعتیاد چند جوان و زندگی پس از اعتیادشان است که همزمان با روز جهانی مبارز با مواد مخدر، در سایت های هاشور و تیوال عرضه اینترنتی شد.

در جامعه صفر و صدی همواره نگاه به کسانی که پیروز به شکست دادن غول عظیم اعتیاد شده اند یکسان نیست، بعضی، این افراد را بیماران رها شده از چنگ یک غول می دانند و بعضی دیگر همچنان با شک و تردید به این افراد نگاه می نمایند و مستند نیوکمپ روایتی متفاوت از قهرمانان زنگ زده ای است که دیگر نمی خواهند بیمار باقی بمانند.

این مستند روایتی از زندگی 5 فرد با تمرکز بر شخصیتی به نام علی است. این افراد همگی توانسته اند از اعتیاد عبور نموده و دوران پاکی خود را آغاز نمایند و علی که مالک یک خانه و زمین های کشاورزی است حالا خانه خود را در اختیار افرادی قرار می دهد که اعتیاد را ترک نموده باشند و این خانه که آنرا نیوکمپ می نامند تبدیل به محلی برای آرامش روحی و روانی این قهرمانان خاموش شده است.

فیلمبرداری این مستند به سبب سختی نزدیک شدن به هرکدام از شخصیت ها، سه سال به طول انجامید، این افراد پس از بهبودی حتی پیروز می شوند برعلیه یک ظلم به منطقه خود هم اعتراض نموده و در نهایت پس از پیگیری های فراوان پیروز می شوند حق خود و اهالی روستایی که در آن ساکن هستند را استیفا نمایند.

فیلم مستند نیمه بلند نیوکمپ در 50 دقیقه به نویسندگی و کارگردانی محمد محمودی و تهیه نمایندگی مهدی مطهر فراوری شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است و چهارشنبه 9 تیرماه ساعت 22 هم از شبکه مستند روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1712

به "عرضه اینترنتی مستند نیوکمپ شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اینترنتی مستند نیوکمپ شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید