روایتی عجیب از مذاکرات استانبول، دست رد به تخفیف 50 درصدی برانکو!

به گزارش مجله پیامکی، آنالیز جزئیات مذاکرات نمایندگان باشگاه پرسپولیس و وکیل برانکو در استانبول نشان می دهد، در این جلسه موضوع تخفیف 50 درصدی مطالبات مربی کروات مطرح شده بود که در نهایت پرسپولیسی ها دست رد به آن زدند.

روایتی عجیب از مذاکرات استانبول، دست رد به تخفیف 50 درصدی برانکو!

به گزارش خبرنگاران، در دوره ای که برانکو ایوانکوویچ از جمع پرسپولیسی ها جدا شده بود کوشش زیادی از جانب مدیران وقت باشگاه و البته سرمربی کروات انجام شد تا موضوع مطالبات سرمربی پیشین پرسپولیس از راه مذاکره حل و فصل گردد و کار به شکایت به فیفا نکشد اما اتفاقاتی که در مذاکرات استانبول میان نمایندگان باشگاه پرسپولیس و وکیل برانکو ایوانکوویچ رخ داد، اجازه نداد این پرونده با کمترین خسارت اقتصادی ممکن حل گردد.

طبق هماهنگی اجرا شده وکیل باشگاه پرسپولیس به همراه یکی از کارمندانش راهی استانبول شد تا در جلسه ای با دارو گوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ شرکت کند. از قرار معلوم وکیل باشگاه استدلال های حقوقی لازم را در این جلسه ارائه می نماید و از طرف مقابل می خواهد که این موضوع با یک توافق حل گردد و کار به فیفا نکشد. در آن جلسه نمایندگان باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه برانکو یک طرفه قراردادش را فسخ نموده بود از طرف مقابل می خواهند که تمام مطالباتش را ببخشد. در مقابل پرسپولیسی ها هم به خاطر فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت ننمایند.

دارو گوشیچ هم در مقابل می گوید: نمی گردد که بدون دریافت مطالبات موکلم به توافق برسیم. بهتر است شما روی تخفیف 50 درصدی حساب کنید تا بتوانیم مذاکرات را ادامه بدهیم.

همین اظهارات وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس باعث تعجب نمایندگان این باشگاه می گردد چرا که آن ها اصلا انتظار نداشتند برانکو حاضر به تخفیف 50 درصدی در قبال مطالبات خود گردد. به همین خاطر از جلسه خارج می شوند تا در تماس با تهران نظر مدیران باشگاه را جویا شوند.

گویا در تماسی که با تهران برقرار می وشد یکی از اعضای هیات مدیره ابتدا صراحتا می گوید که هرچه زودتر این پرونده با توافق حل گردد و کار به فیفا نکشد اما در ادامه پس از مشورت با مسوولان ذی ربط پاسخ باشگاه پرسپولیس به نمایندگانش این می گردد که آنها فقط باید روی عدد صفر توافق نمایند. یعنی تصمیم باشگاه پرسپولیس بر این می گردد که در قبال شکایت نکردن به فیفا مطالبات برانکو هم به او پرداخت نگردد.

پاسخ پرسپولیس از سوی نمایندگان این باشگاه به وکیل برانکو اعلام می گردد و در نهایت وکیل او اعلام می نماید با این شرایط به هیچ عنوان توافقی به دست نمی آید. او در اظهار نظر جالب دیگری می گوید: برایم جالب است که شما روی عدد صفر تاکید دارید در حالی که پیش از سفر من به استانبول به اطلاعم رسانده بودند که شما به جلسه خواهید آمد و سعی می کنید روی عدد صفر مذاکره کنید.

آنالیز اتفاقاتی که در این جلسه که در تاریخ شانزدهم تیرماه برگزار گردید نشان می دهد سرمربی پیشین سرخ ها با وجود اینکه بخش زیادی از مطالبات یک فصلش را از این باشگاه طلبکار بود، برای رسیدن به توافق حاضر بود 50 درصد از مطالبات خود را ببخشد اما اصرار پرسپولیس روی عدد صفر اجازه نداد توافقی میان طرفین شکل بگیرد.

در آن مقطع زمانی برانکو و دستیارانش چیزی حدود 900 هزار یورو بابت فصل 98-97 طلبکار بودند که اگر در جلسه استانبول روی پیشنهاد 50 درصدی وکیل برانکو توافق می شد احتمالا باشگاه پرطرفدار تهرانی با پرداخت حدود 450 هزار یورو رضایت سرمربی سابق خود را جلب می کرد اما حالا با توجه به آرای صادر شده از سوی کمیته مشخص شرایط فیفا، پرسپولیس باید یک میلیون و 217 هزار و 480 یورو به برانکو و ایگور پانادیچ بپردازد. به این مبالغ باید مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ که آرای آن ها هم به زودی صادر می گردد را افزود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 802

به "روایتی عجیب از مذاکرات استانبول، دست رد به تخفیف 50 درصدی برانکو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی عجیب از مذاکرات استانبول، دست رد به تخفیف 50 درصدی برانکو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید