تور دبی: رشیدنیا: کرونا مانع سفر تیم کاراته ماکائو به دبی شد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، بیست و پنجمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا سه شنبه 25 آبان ماه با حضور 956 کاراته کا به میزبانی امارات در سالن چند منظوره حمدان شهر دبی شروع می گردد. این در حالیست که تیم ملی ماکائو در این مسابقات غیبت دارد و جای خالی محمدرضا رشیدنیا در میان مربیان پرتعداد ایرانی حاضر در این رقابتها مشهود خواهد بود.

تور دبی: رشیدنیا: کرونا مانع سفر تیم کاراته ماکائو به دبی شد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی در این رابطه به خبرنگاران گفت: شرایط کرونا باعث شده تا مجوزهای حضور در رقابتهای دنیای را دریافت نکنیم. واقعیت این است که ماکائو از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با حساسیت خاصی قوانین مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی اعمال نمود. اینجا 600 هزار جمعیت دارد که در کل 76 نفر مبتلا به کرونا شدند و هیچ فوتی هم ثبت نشد که ناشی از همین قوانین بود.

وی اضافه کرد: بر اساس قوانین مربوط به کرونا مرزها به روی خارجی ها بسته است و بومی ها نیز اجازه خروج مگر به ضرورت که در بازگشت 21 روز قرنطینه خواهند شد. با تمام این شرایط برای حضور در مسابقات دنیای آمادگی لازم را داشتیم که پیروز نشدیم مجوزهای خروج از کشور را با وجود همه این شرایط دریافت کنیم.

کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از مربیان ایرانی در کادر فنی خود بهره می برند که حضورشان در رقابتهای دنیای قابل توجه خواهد بود.

رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا طی روزهای 25 تا 30 آبان ماه در امارات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1837

به "تور دبی: رشیدنیا: کرونا مانع سفر تیم کاراته ماکائو به دبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: رشیدنیا: کرونا مانع سفر تیم کاراته ماکائو به دبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید