علت غیبت ستاره مهم پرسپولیس در دربی

به گزارش مجله پیامکی، سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در آستانه 40 سالگی همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی می نماید و هر وقت هم در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرد، نمایش خوبی از خودش نشان می دهد. با این حال مصدومیت های کوچک و بزرگ در این سن و سال اجتناب ناپذیر است و در طول فصول گذشته هم بار ها شاهد بودیم که حسینی به علت مصدومیت چند بازی پرسپولیس را از دست داد.

علت غیبت ستاره مهم پرسپولیس در دربی

سید جلال این فصل را خوب آغاز کرد و در چند ملاقات نخست هم به عنوان یار ثابت برای پرسپولیس به میدان رفت، ولی قبل از ملاقات مقابل صنعت نفت دوباره مصدومیت قدیمی سراغ مرد حرفه ای فوتبال ایران آمد و سید جلال نتوانست در دو بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان به میدان برود.

سید جلال مدت هاست که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت است و در سال های قبل هم تعدادی از بازی های پرسپولیس را به همین دلیل از دست داد. گویا طی چند روز گذشته دوباره این مصدومیت قدیمی سراغ کاپیتان پرسپولیس آمده و به نظر می رسد او مدتی از میادین دور خواهد بود. آنطور که عنوان شده سید جلال به طور قطعی دربی شنبه مقابل استقلال را از دست خواهد داد، ولی وضعیتش برای بازی مقابل طرفدار هنوز معین نیست.

در غیاب سید جلال، فرشاد فرجی و علی نعمتی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1881

به "علت غیبت ستاره مهم پرسپولیس در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت غیبت ستاره مهم پرسپولیس در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید