در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی وجود دارد

به گزارش مجله پیامکی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت : در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی وجود دارد و بیش از چهار هزار نفر از جمعیت این شهرستان عضو این کتابخانه ها هستند.

در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی وجود دارد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت : پاوه یکی از شهرستان های فرهنگی استان در امر کتاب و کتابخوانی است بنابراین برای اجرایی کردن مصوبات انجمن و حمایت اعضای حقیقی و حقوقی از برنامه ها بهتر می توان عمل کرد.

او گفت : تعداد پنج انجمن کتابخانه در این شهرستان و در مرکز شهرستان و شهر های بانه وره، نودشه، نوسود و باینگان فعال است که در این جلسات مصوباتی تصویب خواهد شد که می تواند کتابخانه ها را در شهرستان و حتی در روستا ها متحول کند و ضرورت دارد دبیران انجمن کتابخانه ها در برگزاری این جلسات قوی تر عمل نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر کتابخانه های عمومی به پایگاه های فرهنگی اجتماعی تبدیل شده اند و تاثیر گذاری کتابخانه در جامعه بیشتر است.

حسنی خونسار اضافه کرد: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است که برترین برنامه برای ترویج و رشد مطالعه است .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1826

به "در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شهرستان پاوه 6 باب کتابخانه عمومی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید