خبرنگاران 70 تُن چوب قاچاق در میاندوآب کشف شد

به گزارش مجله پیامکی، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، 70 تُن چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 70 تُن چوب قاچاق در میاندوآب کشف شد

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان چوب قاچاق از چهار دستگاه خودروی کشنده که در محور میاندوآب - تبریز در حال تردد بودند کشف و ضبط شد.

وی ارزش این میزان چوب های کشف شده براساس نظر کارشناسان بیش از 700 میلیون ریال گفت و افزود: این چوب ها از نوع بید و زردآلو است و از شهر مراغه بارگیری شده بود.

سرهنگ شیخ نژاد گفت: در این راستا چهار دستگاه کامیون توقیف و چهار نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی از مردم طبیعت دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش های خود را مبنی بر قاچاق درختان را به پلیس اطلاع دهند.

هرگونه جابجایی و حمل چوب در بین شهرها و جاده های بین شهری بدون مجوز رسمی از اداره منابع طبیعی جرم محسوب و در صورت مشاهده پیگیری و برخورد قضایی می شود.

آذربایجان غربی 2 میلیون و 750 هزار هکتار عرصه ملی دارد که 101 هزار هکتار آن را جنگل ها تشکیل می دهد و نقطه آغاز رویشگاه جنگلی زاگرس محسوب می شود.

میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران 70 تُن چوب قاچاق در میاندوآب کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 70 تُن چوب قاچاق در میاندوآب کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید