جزئیات آتش سوزی ساختمان مسکونی مجیدیه

به گزارش مجله پیامکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان مجیدیه شمالی را تشریح کرد.

جزئیات آتش سوزی ساختمان مسکونی مجیدیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش شهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، با اشاره به حادثه آتش سوزی اتفاق افتاده در ساعت 21 چهارشنبه-12 آذر-، بیان نمود: ساعت 21:14 یک مورد آتش سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی (16 متری دوم) رخ داد.

او ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی از جمله خودرویی ها پشتیبانی، نردبان و خودروی تجهیزات تنفسی ظرف مدت 4 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که در آپارتمان دو دستگاه خودروی سواری آتش گرفته است و آتش به بخش هایی از یک موتور سیکلت که در بخش دیگری از پارکینگ وجود داشت سرایت نموده بود.

سخنگوی آتش نشانی با بیان اینکه در پارکینگ دود به سرعت به طبقات بالایی سرایت می نماید، اضافه کرد: توصیه آتش نشانی این است که بخش مسکونی از پارکینگ تفکیک گردد. در حادثه آتش سوزی امشب هم دود به طبقات بالایی سرایت نموده بود.

ملکی بیان نمود: تعدادی از اهالی ساختمان توانسته بودند به بالا پشت بام بروند اما تعدادی دیگر در واحد خود محبوس شده بودند و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به وسیله نفوذ به داخل راه پله و به وسیله نردبان هیدرولیکی پیروز شدند همه کسانی که در داخل ساختمان بودند را نجات دهند.

او درباره مصدومان حادثه گفت: خوشبختانه مورد جراحی و مصدومیت نداشتیم و تنها چند نفر دچار دودگرفتگی شده بودند. در حال حاضر نیروهای امدادی در حال لکه گیری هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1312

به "جزئیات آتش سوزی ساختمان مسکونی مجیدیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی ساختمان مسکونی مجیدیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید