تکذیبیه برگزاری همایش سلامت روان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

به گزارش مجله پیامکی، جمعیت هلال احمر: در امسال هیچگونه همایشی تحت عنوان همایش سلامت روان و رسانه با موضوع خشونت در سازمان جوانان هلال احمر در سراسر کشور برگزار نشده است.

تکذیبیه برگزاری همایش سلامت روان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می رساند از ساعاتی پیش نقل قول و خبری از فردی در فضای مجازی در حال انتشار است که عنوان شده این اظهار نظر در همایشی تحت عنوان همایش سلامت روان و رسانه با موضوع خشونت در سازمان جوانان هلال احمر بیان شده است.

جمعیت هلال احمر ضمن تکذیب این خبر اعلام میدارد در امسال 1401 هیچگونه همایشی با این عنوان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و یا سازمان های تابعه هلال احمر در سراسر کشور برگزار نشده است.

لذا از عموم مردم شریف ایران، کاربران فضای اجتماعی و رسانه های پرتلاش تقاضا می گردد اخبار رسمی این سازمان را به وسیله روابط عمومی سازمان جوانان و پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.javanan.rcs.ir و در فضای مجازی به آدرس @helal.javanan دریافت کنند.

رسالت جمعیت هلال احمر اقدامات بشردوستانه با موضوع صلح و دوستی است و امید داریم با توکل بر خداوند و بهره گیری از توان آحاد ملت شریف ایران بتوانیم در ماموریت های محوله خویش همیشه سربلند باشیم

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2147

به "تکذیبیه برگزاری همایش سلامت روان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیبیه برگزاری همایش سلامت روان در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید