تولید ماژول یونیورسال اینترنت اشیا

به گزارش مجله پیامکی، یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان زنجان، ماژول یونیورسال اینترنت اشیا تولید کرد.

تولید ماژول یونیورسال اینترنت اشیا

به گزارش یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان، پیروز به ساخت ماژول یونیورسال اینترنت اشیا شد.

از خصوصیات این ماژول می توان به ارسال اطلاعات در بسترهای رادیویی و اینترنتی اشاره کرد و در زمینه های مختلفی از جمله Telemetry و Telemedicine کاربردهای فراوانی دارد.

قابلیت ارسال اطلاعات از طریق شبکه رادیویی و اینترنتی، ارسال اطلاعات در نقاط کور و غیرپوشش شبکه های تلفن همراه از مزیت های این ماژول می باشد. همچنین این ماژول توان مصرفی بسیار پایینی دارد و می تواند با یک باطری لیتیومی برای مدت های بسیار طولانی کار کند.

گفتنی است شرکت ها و ارگان های صنعتی، صنایع نفت و گاز، مراکز درمانی، وزارت بهداشت، صنایع تولید محصولات الکترونیک و فناوری اطلاعات مخاطبان اصلی استفاده از این ماژول هستند.

شرکت زیست تجهیز آزما آپادانا، مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان در زمینه های مختلفی چون فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای کامپیوتری، وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو و بایوتکنولوژی مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت همگام با توسعه فناوری اطلاعات در کشور، محصول جدید خود را با عنوان ماژول یونیورسال اینترنت اشیا راه اندازی کرده و پیروز به دریافت تاییده آن از اداره کل مخابرات استان زنجان شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 690

به "تولید ماژول یونیورسال اینترنت اشیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید ماژول یونیورسال اینترنت اشیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید