تصاویر و مشخصات کامل موتورولا One Vision لو رفت

به گزارش مجله پیامکی، شرکت موتورولا رسما اعلام نموده که جدیدترین گوشی خود که One Vision نام دارد را سه روز دیگر و در تاریخ 25 اردیبهشت ماه معرفی خواهد نمود. حالا تصاویر و مشخصات کامل این گوشی لو رفته که ما را با این محصول جدید موتورولا، آشنا می نماید.

تصاویر و مشخصات کامل موتورولا One Vision لو رفت

تصاویر جدید، چیز جدیدی از طراحی این گوشی را فاش نمی نمایند و مشابه تصاویری هستند که پیش تر دیده بودیم و صرفا عکس های قبلی را تایید می نمایند. گوشی وان ویژن قرار است نمایشگر بلند داشته باشد و به جای بریدگی، دوربین سلفی این گوشی درون یک حفره در داخل نمایشگر قرار می گیرد. در بخش پشتی موتورولا وان ویژن نیز شاهد دوربین دوگانه هستیم و در کنار آن، سنسور اثر انگشت دیده می گردد. همچنین در بخش پشتی این گوشی، عبارت Android One نیز ثبت شده که نشان می دهد این گوشی اندروید خام خواهد داشت و به سرعت بروزرسانی های اندروید را دریافت خواهد نمود.

در لبه سمت راست موتورولا وان ویژن، شاهد دکمه یکپارچه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور هستیم. صندلی سیم کارت و کارت حافظه جانبی هم در لبه سمت چپ محصول قرار گرفته است. در بخش پایینی موتورولا وان ویژن نیز پورت USB-C در کنار بلندگوی اصلی و میکروفون این محصول، قرار خواهد گرفت. همچنین خوشبختانه پورت هدفون نیز در این گوشی و در لبه بالایی دستگاه، حاضر خواهد بود.

از نظر مشخصات سخت افزاری، نکته جالب اینجاست که این گوشی نه با پردازنده های کوالکام و مدیاتک، بلکه با پردازنده ساخت سامسونگ عرضه خواهد شد. پردازنده این گوشی مدل اگزینوس 9609 خواهد بود که درواقع همان اگزینوس 9610 است که سرعت پردازشی در آن کمتر شده است. در کنار این پردازنده میان رده، چهار گیگابایت حافظه رم هم وجود خواهد داشت. همچنین ممکن است این محصول در دیگر نقاط جهان با حافظ رم بیشتری عرضه گردد.

برای عکاسی، این گوشی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می نماید. دوربین دوم One Vision نیز پنج مگاپیکسلی خواهد بود که برای سنجش عمق میدان در عکاسی پرتره کاربرد دارد. دوربین سلفی این گوشی که در داخل نمایشگر قرار گرفته نیز 25 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی، ویژگی به نام Night Vision دارد که به کاربر اجازه می دهد در شرایط نوری کم، عکس های روشن و خیلی خوبی را ثبت کند. در زمینه فیلم برداری نیز این دوربین می تواند با حداکثر رزولوشن 4K و با سرعت 30 فریم در ثانیه، فیلم برداری داشته باشد. فیلم برداری با رزولوشن 1080P و با سرعت 60 فریم در ثانیه نیز با دوربین اصلی این گوشی، امکان پذیر است. دیگر مشخصات فنی این گوشی را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

گزارش شده که فروش گوشی موتورولا وان ویژن از 26 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و قیمت پایه این محصول 299 یورو معین شده است. همچنین کسانی که این گوشی را پیش خرید نمایند، یک هدفون بی سیم Motorola Verve هم دریافت می نمایند که به تنهایی 130 یورو ارزش دارد. شما درباره این گوشی جدید و میان رده موتورولا چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 187

به "تصاویر و مشخصات کامل موتورولا One Vision لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات کامل موتورولا One Vision لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید