تجهیز و به روز رسانی کلانتری های ایلام لازم است

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، محمد نوذری صبح چهارشنبه در محمد نوذری در همایش سالیانه فرماندهان شهرستان ها و مسئولان انتظامی کلانتری و پاسگاه های استان ایلام گفت: تجهیز و به روز رسانی سیستم های کلانتری و پاسگاه ها، علمی و تخصصی تر کردن یگان های انتظامی در برخورد بهتر با جرائم، مخلان نظم و امنیت لازم است.

تجهیز و به روز رسانی کلانتری های ایلام لازم است

وی اضافه نمود: برای کاهش جرائم بایستی از ظرفیت ریش سفیدان، معتمدان محل ،استفاده و کسانی که در حل و فصل منازعات نقش اساسی دارند تعامل و نشست داشته باشیم.

نوذری با بیان اینکه پلیس به نوعی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، یادآور شد: ناجا نقش مشخص کننده ای در منظر عمومی مردم نسبت به نظام دارد.

وی توضیح داد: تنها دنبال کارهای تحقیقاتی نباشیم بلکه بایستی کارهای فرا تحقیقاتی انجام دهیم و از ظرفیت دانشگاهیان، سازمان های مردم نهاد و کارشناسان برای کاهش این آسیب ها استفاده، کنیم و این یک ضرورت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: نیروهای نظامی ما در ساختار با هم متفاوت هستند و در این بین نیروی انتظامی اثربخشی آن در جامعه متمایز است چرا که بحث تامین امنیت مرز و داخل شهرها را بر عهده دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 115

به "تجهیز و به روز رسانی کلانتری های ایلام لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز و به روز رسانی کلانتری های ایلام لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید