بی اخلاقی های ادامه دار مرد سال فوتبال ایران، کمیته اخلاق محرومیت تعلیقی بیرانوند را اجرایی می نماید؟

به گزارش مجله پیامکی، در ماه های اخیر شاهد بی انضباطی های علیرضا بیرانوند، مرد سال فوتبال ایران بوده ایم. اتفاقی که متأسفانه ادامه دار بوده است.

بی اخلاقی های ادامه دار مرد سال فوتبال ایران، کمیته اخلاق محرومیت تعلیقی بیرانوند را اجرایی می نماید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در روزهای اخیر فیلمی از دقایق پس از خاتمه دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس منتشر شد که علیرضا بیرانوند به طرفداران تراکتور توهین می نماید. فیلمی که با واکنش طرفداران تیم های رقیب همراه بوده است.

این اتفاق، تنها حاشیه ایجاد شده توسط دروازه بان اول تیم ملی ایران در این مسابقه نبود. وی در دقایق خاتمهی مسابقه هم نتوانست بر اعصاب خود مسلط باشد و ایمان سلیمی، مدافع تراکتور را هُل داد. اتفاقی که می توانست اخراج بیرانوند را در پی داشته باشد اما بیژن حیدری داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد.

در ماه های اخیر شاهد چنین حاشیه هایی از دروازه بان لرستانی پرسپولیس بوده ایم. در دیدار هفته آخر لیگ هجدهم که پرسپولیس با شکست پارس جنوبی به قهرمانی لیگ برتر رسید، بیرانوند با مأموران نیروی انتظامی درگیر شد. اتفاقی که سبب محرومیت تعلیقی سه جلسه ای و جریمه 50 میلیون تومانی سنگربان پرسپولیس شد. او چند هفته قبل از آن و در بازی برابر سپاهان هم به کی روش استنلی توهین کرد.

9 روز پیش بود که بیرانوند پیروز شد علاوه بر کسب عنوان بهترین دروازه بان سال فوتبال کشورمان، جایزه مرد سال فوتبال ایران را هم دریافت کند. انتظار می رود او که با درخشش خود در جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت های آسیا مورد توجه بعضی تیم های مطرح اروپایی، از جمله سری A ایتالیا قرار گرفته است، رفتار بهتری در زمین مسابقه و خارج از آن از خود نشان دهد.

توهین بیرانوند به طرفداران تراکتور را می توان آزمونی برای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دانست. باید ببینیم این کمیته که پیش تر محرومیتی سه جلسه اما تعلیقی برای بیرانوند در نظر گرفته بود، با بی انضباطی های اخیر دروازه بان پرسپولیس، این محرومیت را برای بیرانوند اجرایی خواهد نمود یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 297

به "بی اخلاقی های ادامه دار مرد سال فوتبال ایران، کمیته اخلاق محرومیت تعلیقی بیرانوند را اجرایی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اخلاقی های ادامه دار مرد سال فوتبال ایران، کمیته اخلاق محرومیت تعلیقی بیرانوند را اجرایی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید