برگزاری کارگاه عکاسی گردشگری در باغشهر تاریخی مهریز

به گزارش مجله پیامکی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز گفت: کارگاه عکاسی گردشگری با حضور 40 عکاس در این شهرستان برگزار گردید.

برگزاری کارگاه عکاسی گردشگری در باغشهر تاریخی مهریز

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مجاهد کرباسی اعلام کرد: کارگاه عکاسی گردشگری با حضور 40 عکاس حرفه ای و آماتور، آدینه 6 تیرماه 99 با تدریس استاد محسن خیرخواه در باغشهر تاریخی مهریز برگزار گردید.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی بیشتر مردم و گردشگران داخلی و خارجی در دوران پساکرونا با جاذبه های کمتر دیده شده باغشهر تاریخی مهریز بود.

کرباسی اظهار کرد: در این کارگاه عکاسان از بعضی جاذبه های طبیعی و تاریخی از جمله باغ جهانی پهلوانپور، سرو منگاباد، قلعه مهرپادین، آب انبار خورمیز سفلی، بوم گردی کوه سنگی و... عکاسی کردند.

  • مجله آب انبار

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز اضافه نمود: این کارگاه در سه مرحله تئوری، عملی و گالری برگزار گردید و مرحله گالری این کارگاه با معرفی عکس های برتر و حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نوروز 1400 در قالب نمایشگاهی افتتاح می گردد و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کارگاه عکاسی گردشگری در طول سال و به صورت سریالی با هدف پوشش تمام جاذبه های کمتر شناخته شده استان یزد برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 939

به "برگزاری کارگاه عکاسی گردشگری در باغشهر تاریخی مهریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه عکاسی گردشگری در باغشهر تاریخی مهریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید