بافت قدیمی بانه ساماندهی می گردد

به گزارش مجله پیامکی، ایلنا/ براساس سخنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه، بافت قدیمی بانه ساماندهی می گردد.

بافت قدیمی بانه ساماندهی می گردد

قضیه چیست؟

سعدالله رحیمی خواه گفت: شهرستان بانه از غربی ترین شهرهای کشور و دارای پیشینه تاریخی است که باید ظرفیت های گردشگری و تاریخی آن مورد توجه قرار گیرد.

او به حضور گسترده گردشگران در این شهر اشاره نمود و اضافه نمود: باید طرح عمرانی و امور زیربنایی این شهرستان در محلات باارزش، تدوین و برنامه ریزی دقیق گردد و نظارت و تعامل ادارات و ارگان های دولتی در کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز افزایش پیدا کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه آثار تاریخی را نماد و هویت شهر دانست و ادامه داد: خوشبختانه، عملیات بازسازی و بازسازی حمام تاریخی مرزبانی صورت گرفته که باید برای تداوم این امر مسئولان حمایت بیشتری از این قبیل طرح ها داشته باشند.

او در ادامه وظایف مشخص شده کارگروه در تدوین برنامه ها و مصوبات ارائه شده در ستاد بازآفرینی شهر بانه را مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد. هر یک از ادارات عضو با ارائه برنامه ها، پیشنهادها و آنالیز مسائل عمرانی و زیربنایی موجود، پیشنهادهایی را مطرح و بر لزوم همکاری و تعامل در اجرای مصوبات جلسه تأکید کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1455

به "بافت قدیمی بانه ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بافت قدیمی بانه ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید