بازگشایی کامل بلوار قیام پس از 8 سال

به گزارش مجله پیامکی، مدیرعامل شرکت متروی تهران اطلاع داد: بلوار قیام (محدوده حدفاصل خیابان شهدای هفدهم شهریور تا میدان قیام) به طول تقریبی یک کیلومتر که از سال 1392 به کارگاه فعالیت های عمرانی شرکت مترو تهران تبدیل شده بود، پس از بازسازی کامل و مناسبتر از شرایط سابق خود، تا پیش از سرانجام امسال به طور کامل در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

بازگشایی کامل بلوار قیام پس از 8 سال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهندس مسعود درستی در این زمینه گفت: از حدود سال 1392 به علت احتیاج شرکت مترو به فضایی کارگاهی، بلوار قیام ابتدا برای آماده سازی شفت دستگاه حفار مکانیزه مورد استفاده نهاده شد و سپس به عنوان کارگاه بچینگ و عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه های میدان قیام و خیابان شهدای هفدهم شهریور بعلاوه در اختیار پیمانکاران مربوطه بود.

درستی در ادامه اضافه نمود: سال گذشته مقارن با افتتاح ایستگاه میدان قیام (14 اسفند 1399) و با همکاری شهرداری منطقه 12 حدود 600 متر از بلوار قیام پس از بهسازی کامل و در شکلی به مراتب بهتر از گذشته اش، آزادسازی شد و امروز در حالی که به روز های پایانی سال 1400 نزدیک می شویم، جهت به جای مانده از این بلوار آماده تحویل به شهروندان شکیبا مرکز شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در انتها گفت: بلوار قیام در شرایط تازه خود که پس از 8 سال به طور کامل در اختیار شهروندان قرار می گیرد، صاحب جهت ویژه دوچرخه سواری، پیاده راه، ایستگاه تاکسی و اتوبوس تندرو و دو ایستگاه مترو شده است. 3200 متر طول جدول گذاری در 4 لاین، بتن ریزی برای برطرف اختلاف سطح دو سمت بلوار، ساخت پیاده راه و ایجاد فضای سبز و سایر ملزومات حمل و نقل شهری از جمله اقدامات اجرا شده طی چند مرحله و در طول یک سال اخیر بوده است.

بنا براعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) وی اضافه نمود: اواخر سال گذشته، ایستگاه میدان قیام در این بلوار به بهره برداری رسید و پیش بینی می گردد در فصل بهار سال 1401 ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور نیز در سوی دیگر این بلوار افتتاح گردد تا شرایط دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی در این محدوده پرتراکم مرکز بهبود پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2011

به "بازگشایی کامل بلوار قیام پس از 8 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی کامل بلوار قیام پس از 8 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید