امکانات پدیده در حد تیم لیگ برتری نیست

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی اظهارکرد: فردا باید با انرژی زیاد و تمرکز کامل حریف را شکست دهیم که کار سختی است.

امکانات پدیده در حد تیم لیگ برتری نیست

وی اضافه نمود: در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف حریف کار نموده ایم و امیدوارم شاهد دیدار خوبی باشیم و با حضور طرفداران پیروز شویم. اگر از باخت مقابل سپاهان خوب درس بگیریم ارزشش از برد بیشتر است. خوشحالم که طرفداران لذت بردند، ولی زیا بازی کردن باید همراه با نتیجه گیری باشد تا خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

سرمربی پدیده تاکنون گفت: توانستیم با یاری طرفداران و کوشش بازیکنان به این صندلی ارزشمند برسیم اما باید واقع بینانه نگاه کنیم و بدانیم امکانات ما در حد تیم لیگ برتری نیست.

وی اضافه نمود: حضور پرشوق طرفداران یاری زیادی به ما نموده و امیدوارم با توجه به اینکه بازی روز جمعه رایگان است شاهد حضور پرشور هوادران باشیم.

گل محمدی در خصوص بازی خلعتبری در پدیده اظهار کرد:خلعتبری مغز پدیده بوده و حضورش به شدت برای ما ارزشمند است و امیدوارم برای نیم فصل دوم نیز به همین میزان مفید و جنگنده در بازی مقابل حریفان ظاهر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 89

به "امکانات پدیده در حد تیم لیگ برتری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات پدیده در حد تیم لیگ برتری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید