اصولی: تمدید قرارداد اسکوچیچ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهایی می گردد

به گزارش مجله پیامکی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی ایران توضیحاتی را اعلام کرد.

اصولی: تمدید قرارداد اسکوچیچ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهایی می گردد

به گزارش خبرنگار ، احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: با آنالیز هایی که در حوزه فنی فدراسیون فوتبال اجرا شده است، توافقاتی با اسکوچیچ صورت گرفت. به من اطلاع داده اند که قرارداد اسکوچیچ تمام نشده بود، بلکه در این قرارداد بندی وجود دارد که می تواند تداوم داشته یا نداشته باشد. این تداوم به نتایج تیم ملی در بازی های برگشت دور اول مقدماتی انتخابی جام جهانی بستگی داشت.

او اضافه نمود: موضوع تمدید قرارداد اسکوچیچ در جلسه هیئت رئیسه و گزارش های فنی نهایی خواهد شد. توافق برای ادامه همکاری اسکوچیچ با تیم ملی اجرا شده است، اما موضوع رقم قرارداد و تغییرات در آن در هیئت رئیسه آنالیز می گرددذ. البته بحث رفتن یا ماندن اسکوچیچ موضوعیتی نداشت و رسانه ها در این حوزه طرح مسئله نموده بودند. در قرارداد اسکوچیچ بندی وجود داشت که همکاری می توانست تداوم نداشته یا داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه نظر هیئت رئیسه در خصوص قرارداد اسکوچیچ چیست، گفت: به علت اینکه جلسه هیئت رئیسه تشکیل نشده است، نمی دانم چه تصمیمی گرفته می گردد، اما نظرم خودم این است که تیم تخصصی و فنی فدراسیون باید جمع بندی کند و ما روی آن به تصمیم نهایی برسیم.

اصولی درباره شرایط اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: چیزی که به من ارتباط دارد، بحث بازاریابی و تلویزیون است که در این بخش در حال ایجاد تعریف جدیدی هستیم. در بحث حقوق فوتبال و فدراسیون که می تواند شامل باشگاه ها باشد، باید یک تفکر و مطالبه ای را مطرح کنیم. به اسم مثال، وقتی در حوزه فیلم محصولی فراوری می گردد، ماحصل اتفاقات آن فراوری سریال و فیلم در تلویزیون، سینما یا نمایش خانگی است. ماحصل تمام اتفاقات برای فوتبال، 90 دقیقه بازی است. وقتی این محصول عرضه می گردد، باید تقاضایی صورت بگیرد. اگر حق را به رسمیت نشناسیم، یعنی حق یک جامعه پرطرفدار که 30 - 40 میلیون است را به رسمیت نشناخته ایم.

او ادامه داد: وقتی حق مطالبه نگردد، فوتبال مجبور است از منابع دولتی یاری بخواهد و مستقل نخواهد شد. وقتی 2 باشگاه پرطرفدار مرکز کوشش و سرمایه گذاری می نمایند، نتیجه آن حضور تماشاگران پرتعداد در دربی است. این سرمایه ها باید قیمت گذاری شوند و نباید متصل به خزانه دولت بمانند. فوتبال ملی هم این شرایط را دارد. رایزنی هایی در حال اجرا است تا برنامه هایی معین شده نقشه راه ما گردد. برنامه ما در 4 ماه گذشته در این فضا بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا رأی پرونده مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی ایران اعلام نشده است، گفت: طبق آنچه که از حوزه حقوقی فدراسیون فوتبال کسب اطلاع نموده ام، قرار است در تیر رأی صادر گردد. ما هم منتظر هستیم. اینکه اگر رأی به ضرر ما صادر گردد، یک بحث مفصل را می طلبد. این قرارداد خسارتی است که عده ای به منافع کشور وارد نموده اند. این پرونده، جنبه های حقوقی مفصلی دارد. دستگاه های نظارتی پیگیری به این پرونده ورود نموده اند. رئیس سازمان بازرسی کشور هم گفته است که این پرونده به دادگاه ارجاع داده شده است و اکنون نمی توان نکته ای را درباره آن گفت.

اصولی در پاسخ به این سؤال که جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار می گردد، گفت: روز گذشته که در مرکز ملی فوتبال با رؤسای کمیته ها و رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم و قرار شد هفته آینده در این مورد اطلاع رسانی گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1730

به "اصولی: تمدید قرارداد اسکوچیچ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: تمدید قرارداد اسکوچیچ در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید