آخرین مهلت ناشران بورسی برای انتشار لیست زمین و ساختمان

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که کمتر از 4 روز به سرانجام مهلت افشای جزییات زمین و ساختمان ناشران بورسی و فرابورسی به جای مانده؛ حدود 530 ناشر، لیست زمین و ساختمان خود را به طور جداگانه و با اسم افشای لیست زمین و ساختمان در سامانه کدال منتشر کردند.

آخرین مهلت ناشران بورسی برای انتشار لیست زمین و ساختمان

در این راستا ناشران باید توجه داشته باشند، این ابلاغیه تا تاریخ 15 مهر 1400 لازم الاجرا است و شرکت هایی که تا این تاریخ به افشای لیست زمین و ساختمان خود اقدام ننمایند، پرونده آنها به واحد حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال می گردد، هرچند که این شرکت ها بعد از 15 مهر هم امکان ارسال دارند.

در حال حاضر کمتر از 300 ناشر، هنوز لیست زمین و ساختمان خود را منتشر ننموده اند که لازم است در مهلت به جای مانده این کار را انجام دهند، زیرا همانطور که در بالا اشاره شد در غیر این صورت پرونده حقوقی آنها به واحد تخلفات سازمان ارسال و مطابق با قوانین و مقررات با آنها برخورد می گردد.

افشای لیست زمین و ساختمان های ناشران بورسی

براساس مصوبه مورخ 26 تیرماه 1400 هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی ناشران بورسی موظف شدند لیست زمین و ساختمان های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی سازمان، در گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق العاده، افشا نمایند.

در ابلاغیه جداگانه، مدیر نظارت بر ناشران سازمان، جدولی پیوست شده که بر این اساس، لیست زمین و ساختمان های ناشران بورسی، باید طبق مختصات اسم شده در این جدول، منتشر گردد، بعلاوه مبالغ مندرج در جدول یاد شده باید با مبالغ متناظر آنها طبق آخرین صورت های اقتصادی سالانه حسابرسی شده مطابقت داشته باشد.

با توجه به اینکه بسیاری از ناشران بورسی، مجامع عمومی عادی سالانه خود را برگزار نموده اند؛ این ناشران موظف هستند، لیست یاد شده را در قالب اطلاعیه ای جداگانه با اسم افشای لیست زمین و ساختمان در سامانه کدال منتشر نمایند.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1784

به "آخرین مهلت ناشران بورسی برای انتشار لیست زمین و ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ناشران بورسی برای انتشار لیست زمین و ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید