19 روز سرنوشت ساز پیش روی فکری، استقلال به سربالایی نیم فصل رسید

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران که در پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با 12 امتیاز از 7 بازی در رده چهارم قرار دارند، روز چهارشنبه و بعد از یک هفته بازی نکردن به دلیل تعویق در ملاقات مقابل پرسپولیس، در سیرجان به مصاف گل گهر می فرایند.

19 روز سرنوشت ساز پیش روی فکری، استقلال به سربالایی نیم فصل رسید

آبی پوشان در حالی اولین بازی پیش روی خود را در روز دهم دی ماه در سیرجان انجام می دهند که گل گهر نه تنها صدرنشین مسابقات است (تا قبل از ملاقات روز سه شنبه صنعت نفت) بلکه قطعاً حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت این تیم بازی را برای آنها بسیار سخت خواهد نمود. بازی با گل گهر نخستین چهارگانه سختی است که آبی پوشان در میانه نیم فصل نخست در یک بازه زمانی 19 روزه با آن مقابله می نمایند.

شاگردان فکری بعد از ملاقات با صدرنشین مسابقات در سیرجان، در خانه به مصاف آلومینیوم اراک می فرایند. این ملاقات در چارچوب هفته دهم مسابقات و در روز 15 دی در اراک برگزار می گردد. این ملاقات به فاصله 5 روز بعد از ملاقات با گل گهر برگزار می گردد و آبی پوشان باید با تیمی ملاقات نمایند که بعد از پشت سر گذاشتن یک بحران در آغاز فصل، به روزهای خوب رسیده و جسارت ایجاد دردسر برای آبی پوشان در تهران را هم دارد.

استقلالی ها سپس به حساس ترین بازی نیم فصل نخست خود می رسند. ملاقات مقابل پرسپولیس مربوط به هفته هشتم مسابقات که با تعویق برگزار می گردد و فارغ از شرایط جدولی دو تیم، این بازی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. این ملاقات در تاریخ 22 دی برگزار می گردد و آبی پوشان بعد از فراغت از ملاقات با آلومینیوم اراک، یک هفته به منظور آمادگی برای این بازی حساس زمان دارند.

آبی های تهران بعد از دربی 7 روز زمان دارند تا برای ملاقات حساس دیگری آماده شوند. ملاقات با تیمی مدعی و بالانشین به اسم تراکتور که این ملاقات نیز در تبریز برگزار می گردد. این ملاقات هم فارغ از شرایط جدولی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. آبی پوشان از 7 بازی انجام داده خود 12 امتیاز کسب نموده اند و باید دید از 12 امتیاز این 4 بازی قادر به کسب چند امتیاز هستند.

این چهار هفته برای استقلال حیاتی است و محمود فکری در صورتی که امتیازات لازم را از این چهار بازی بگیرد، نه تنها خودش در حاشیه امنیت قرار می گیرد، بلکه می تواند تیمش را به عنوان یک مدعی به روزهای پایانی نیم فصل اول نزدیک کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1380

به "19 روز سرنوشت ساز پیش روی فکری، استقلال به سربالایی نیم فصل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 روز سرنوشت ساز پیش روی فکری، استقلال به سربالایی نیم فصل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید