کشتی MSC Seaview به آب انداخته شد

به گزارش مجله پیامکی، MSC Seaview در ژوئن 2018 آغاز به کار کرد. او بعد از رسیدن سال 2017 کشتی خواهر خود، MSC Seaside، دومین دسته از خطوط معروف Seaside است. این شاخص جدید، پیچیدگی و ظرافت سبک را همراه با محیط آرام و بسیاری از ویژگی های خانوادگی را با هم ترکیب می نماید.

کشتی MSC Seaview به آب انداخته شد

کشتی کروز فوق مدرن، که بیش از 160، 000 تن مهمان است، برای تهیه یک اتصال عمیق به دریا طراحی شده است. با ویژگی های گوناگونی از ویژگی های متنوع، از جمله سیلوهای شیشه ای panoramic با نمای 360 درجه برای مهمان ها برای لذت بردن از آن که بین مناطق استخر اصلی و عرشه دیگر جابجا می شوند. گزینه های غذاخوری Alfresco، میله ای که به بیرون، سوئیت با balconies دراز، تناسب اندام و مناطق سرگرمی، آب گرم لوکس و در جایی که مهمان می تواند از ماساژ تسکین دهنده در هوای دریا و پنجره های سقف به سقف در مناطق عمومی لذت ببرد.

سالن stunning که بر روی چهار عرشه فراگیر شده بود، با روکش فلزی براق و پلکان های شیشه ای Swarovski براق تزیین شده بود. این منطقه چند سطحی بهترین مکان برای سرگرمی زنده در یک نقطه کانونی شلوغ است. در اینجا، شما یک هاب ایده آل برای لذت بردن از خوراکی مورد علاقه خود، موسیقی و مکالمه با دوستان، قدیمی و جدید پیدا خواهید کرد.

یک ویژگی طراحی منحصر به فرد of Seaview یک wrap دور از دریا است - یکی از عریض ترین (که در هر کشتی تفریحی) که دارای مکان های غذاخوری، میله ها و بوتیک های است، یافت می گردد. Stroll در امتداد یک پیاده رو با لبه شیشه ای، پل"سایز"نامیده می گردد و در نمای مسحور نماینده اقیانوس روی 130 پا پایین تر قرار می گیرد.

امکانات کشتی کروز

امکانات رفاهی Enticing سرگرمی، آرامش و هیجان برای همه گروه های سنی را فراهم خواهد نمود. درمقایسه با MSC و سالن های ارزان قیمت، از جمله یک نوار ورزشی و موسیقی گوش دهید.

شکلات - عاشق در نیروانا (نیروانا) در نیروانا (نیروانا) قرار خواهند گرفت، زیرا این دندان شیرین خود را با لذت mouth از chocolatier ایتالیایی Venchi لوس می نمایند. در حال حاضر در"Venchi Chocolate"و"Chocolate"در سال 1878 در"Chocolate"و"Venchi"در سال 1878 با یک آشپزخانه باز به سر می برند.

امکانات رفاهی Thrilling برای کل خانواده طراحی شده اند تا از آن لذت ببرند، از جمله دو میدان بولینگ با اندازه کامل، یک سینما 4 بعدی و یک شبیه ساز فرمول یک برای کسانی که احساس احتیاج به سرعت را دارند. در سه استخر شنا کنید، از جمله استخر پانورامای خیره نماینده که توسط افراد بی کار و منظره های شگفت انگیز احاطه شده بود. این عرشه بالایی به ماجراجویی ماجراجویی، یک طناب نشاط آور، همراه با دو خط مرزی 394 - پا که طولانی ترین ساحل دریا در نظر گرفته می گردد، می بالد.

یکی از بزرگ ترین جاذبه های آبی در دریا پارک multi و Aquaventure و پارک ماجراجویی است. از پنج اسلاید، از جمله دو اسلاید ضربان قلب با حلقه های واضح که در کناره کشتی امتداد دارند، و یک اسلاید نمایشی شگفت انگیز با یک ویژگی slideboarding با تکنولوژی بالا که ترکیبی از موسیقی، نور و چیزهای دیگر را ترکیب می نماید، سر و کار دارید. منطقه AquaPlay برای tots نیز در این منطقه واقع شده است.

اسپا aurea MSC، مجموعه ای از درمان ها را برای تامین آرامش و تجدید حیات ذهن، بدن و روح ارائه می دهد. از یک منطقه حرارتی و یک منوی تجدید حیات و خدمات آب گرم بهره مند شوید. از سر تا انگشت به سالن زیبایی و از بوتیک ناخن نگاه کنید. تمرینات ورزشی خود را در سالن ورزش با تمرین های کاردیو و تجهیزات آموزشی و نیز انواع دوره های آمادگی و برنامه های آموزشی حفظ کنید.

برنامه جوانان به ما اطمینان می دهد که همه سنین فعالیت و فضاهایی دارند که فقط برای آن ها طراحی شده اند. حتی دو چوب برای نوجوانان و نوجوانی وجود دارد که تنها بسته به زمان روز به عنوان یک اتاق بازی خصوصی و سینما عمل می نماید.

غذا در کشتی کروز

از غذا خوردن لذیذ تا غذای معمولی در کلاس جهانی در حدود ده دوازده رستوران شگفت آور از جمله آشپزخانه بازار آسیایی توسط روی یاماگوچی پیشنهاد می گردد. این رستوران جذاب و جذاب آسیای میانه که توسط آشپز مشهور توسعه پیدا نموده است، سابقه بین المللی خود را در بر دارد. شستشو با ترکیبی از ژاپنی، هاوایی و فرانسه کلاسیک با طعم های ویتنامی و تایلندی.

غذاهای ایتالیایی Savor و دیگر غذاهای بین المللی در اتاق های غذاخوری اصلی دو طبقه شگفت انگیز، دلفین سیلور و ساند Golden. آن ها همچنین Dinners MSC را که یک منوی بچه ها با غذاهای محبوب آن ها است، ارایه می نمایند.

رستوران ماهی امضا MSC Cruises،"موشا کی"، به همراه یک منوی مجددا ً طراحی شده توسط رامون -، سرآشپز معروف"رامون Freixa"به خاطر غذاهای دریایی عالی خود به خود می بالد. The کامل و بیشتر در منوی قصاب ها است. دو سیلی بزرگ یکی از واکنش های دوستانه خانواده است. سفارش با راحتی سرویس اتاق 24 / 7.

تخفیفت کشتی کروز

از طیف گسترده ای از امکانات، از جمله چندین سوئیت در قسمت عقب که بعد از آپارتمان های ساحلی مدلسازی شدند، انتخاب کنید. آن ها staterooms بالکن دارند و مناظر اطراف گردش پایین و suites را که در فضای باز به خود می بالد، تماشا می نمایند.

به طور ویژه برای خانواده ها و گروه های بزرگ طراحی شده است، کابین های خوشه ای به خوبی برای 10 نفر منصوب شده اند. همه چیز باعث می گردد که احساس راحتی بکنید و جایی را فراهم کنید که بعد از یک روز پر مشغله، به سمت عقب نگاه کنید. دو چاه سلامتی دارای امکانات تناسب اندام هستند.

محل های اقامت در باشگاه قایق سواری MSC نیز ارایه می شوند. این محدوده کشتی - درون یک کشتی تنها با کارت های کلید خصوصی قابل دسترسی است و خدمات باتلر، دسترسی انحصاری به یک رستوران خصوصی، آسانسور، استخر، استخر و sundeck را نشان می دهد.

در بهترین حالت خود به سمت the exiting و family - سفر کنید و از یک مسافرت دریایی سبک ایتالیایی در بهترین حالت لذت ببرید.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 64

به "کشتی MSC Seaview به آب انداخته شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "کشتی MSC Seaview به آب انداخته شد" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی MSC Seaview به آب انداخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید