چین با شکست پاکستان در صندلی پنجم ایستاد

به گزارش مجله پیامکی، تیم والیبال امید چین درآخرین روز رقابت های والیبال امیدهای آسیا، با نتیجه 3 بر صفر پاکستان را مغلوب کرد و در صندلی پنجم ایستاد.

چین با شکست پاکستان در صندلی پنجم ایستاد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، ملاقات تیم های والیبال امید چین و پاکستان از آخرین روز رقابت های والیبال امیدهای آسیا در سالن رضازاده اردبیل برگزار گردید که تیم والیبال امید چین با شکست پاکستان در صندلی پنجم این رقابتها ایستاد.

تیم والیبال امید چین پیروز شد در یک بازی راحت تیم پاکستان را مغول کند که ست اول این بازی با نتیجه 25 بر 15، ست دوم با نتیجه 25 بر 13 و ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 13 به نفع تیم چین به سرانجام رسید.

ملاقات رده بندی این رقابت ها بین تیم های چین تایپه و تایلند از ساعت 15 شروع می گردد و ملاقات فینال نیز بین تیم های ایران و ژاپن از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن رضازاده برگزار خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان میهمان ویژه ملاقات فینال این بازیها است و بعد از انجام مسابقه فینال نیز مراسم اهدای جوایز برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 660

به "چین با شکست پاکستان در صندلی پنجم ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین با شکست پاکستان در صندلی پنجم ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید