چگونه نارضایتی از خبرنگاران را پیگیری کنیم؟

به گزارش مجله پیامکی، به نقل از شهر سخت افزار؛ تا به حال از خدمات خبرنگاران ناراضی بوده اید؟ این شکایت را کجا مطرح کردید و چه پاسخی گرفتید؟ ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به مشخصات تیم پشتیبانی خبرنگاران بیندازیم و راه های بیان مشکل و طرح شکایت از تیم پشتیبانی را مرور کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه نارضایتی از خبرنگاران را پیگیری کنیم؟

اگرچه فروشگاه هایی آنلاین همیشه سعی می نمایند برای حفظ اعتبار و مشتریان خود هم که شده محصولی با کیفیت را در اختیار آن ها بگذارند ولی گاهی ممکن است یک اشتباه از سوی عضوی در این زنجیره، از تأمین گرفته تا بسته بندی و عرضه، به صورت کلی تصور شما را درباره آن فروشگاه به هم بزند.

در این حالت کاربر ناراضی می تواند با تیم پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرد تا راهی برای احقاق حق خود بیابد. در کشور ما می توان گفت وب سایت مجله پیامکی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین منطقه، از بزرگترین تیم پشتیبانی در ایران برخوردار است و مثل هر شرکت دیگری کوشش می نماید تا همیشه شرایط ارائه خدمات را در شرایطی مطلوب نگه دارد.

نگاهی به آمار و ارقام تیم پشتیبانی مجله پیامکی

بنا بر اطلاعاتی که مجله پیامکی در گزارش سالیانه خود منتشر کرده، تعداد 336 پشتیبان در مجله پیامکی وجود دارند و می توانند تمامی تماس های کاربران را به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پوشش دهند.

آن طور که مجله پیامکی اعلام کرده است این فروشگاه تنها در هر روز به صورت میانگین 18,200 درخواست تلفنی را پاسخ می دهد. این در حالی است که تماس تلفنی تنها یکی از روش های برقراری ارتباط با این تیم است.

توییتر، اینستاگرام، لینکدین و ایمیل، دیگر راه های ارتباطی با مجله پیامکی هستند که بنا بر اعلام شرکت، طی یک هفته تعداد 817 نمونه در بستر شبکه های اجتماعی این شرکت پاسخ داده می گردد و اعضای تیم پشتیبانی مجله پیامکی در همین مدت 9,286 ایمیل ورودی کاربران را برای ارائه راه حلی برای حل مسائل، شنیدن نظرها، انتقادها و پیشنهادهای آن ها، پاسخ می دهند. با توجه به آماری که مجله پیامکی درباره مشخصات تیم پشتیبانی خود اعلام کرده، نباید هیچ تماسی در طول شبانه روز از سوی این تیم بی پاسخ بماند.

چگونه نارضایتی خود از مجله پیامکی را اعلام کنیم

همان طور که در بالا عنوان شد، سه راه اصلی تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا طرح در شبکه های اجتماعی برای بیان مسائل و یا نارضایتی در کل فرایند انتخاب، خرید، تحویل، آنالیز کیفیت و یا مرجوعی یک کالا وجود دارد که طبیعتا راه حل زنده ای مانند تماس تلفنی می تواند از همه سریع تر و شاید هم ملموس تر باشد تا کاربر بتواند علاوه بر بیان مشکل دقیق خود، پیگیر حل مسأله گردد.

پشتیبانی به وسیله تماس تلفنی

در این حالت تماس با مرکز پشتیبانی مجله پیامکی به شماره 61930000-021 شما را به تلفن گویای مجله پیامکی متصل کرده و می توانید با توجه به راهنما، سؤال و موضوع خود را مطرح کنید؛ این موضوعات می تواند در مورد شرایط خرید، شرایط مرجوعی و یا شکایت از تأمین نماینده و یا حتی تیم مجله پیامکی در حین تحویل باشد.

با این حال ممکن است حتی در این مسأله هم برای شما به عنوان مشتری، مسئله ای پیش آمده یا از نحوه برخورد، پیگیری و یا مسائل دیگری که با مسؤول جوابگو پیش می آید، شکایت داشته باشید؛ مجله پیامکی راهی را باز گذاشته که حتی بتوانید از خود اپراتور جوابگو هم شکایت کنید تا در صورتی که حقوق شما در این مرحله هم رعایت نشده باشد، به آن رسیدگی گردد.

پشتیبانی به وسیله شبکه های اجتماعی و ایمیل

همان طور که در ابتدای این بخش گفتیم، مجله پیامکی در شبکه های اجتماعی هم فعالیت دارد و این طریق هم راهی مناسب و سریع برای بیان شکایت ها از پشتیبانی و خدمات این فروشگاه خواهد بود.

مجله پیامکی در دیگر شبکه های اجتماعی محبوب ایرانیان مانند اینستاگرام هم حضور فعالی دارد که مانند توییتر، یک حساب رسمی برای پشتیبانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته حساب رسمی وب سایت فروشگاه مجله پیامکی هم در اختیار کاربران است و سعی می گردد بازخورد آن ها چه به صورت پیغام دایرکت و چه پست، پاسخ داده گردد.

جالب است بدانید که بیشترین حجم توییت های مرتبط با مجله پیامکی در بازه ساعت 16 تا 24 ارسال می گردد و حدبیشتر زمان جوابگویی به آن ها 4 ساعت است. بیشتر این پیغام ها در شبکه های اجتماعی درباره پیگیری ارسال ها و چند مرسوله ای شدن سفارش و انتقاد به برخی از رویه های مجله پیامکیست.

ایمیل هم راه دیگری برای پشتیبانی در مجله پیامکیست که اگر چه شاید محبوبیت شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی را نداشته باشد، ولی همچنان طبق اعلام مجله پیامکی، حدود 9300 ایمیل در هفته توسط این تیم پاسخ داده می گردد. شما می توانید به وسیله آدرس ایمیل info[at]digikala.com با مجله پیامکی در تماس باشید.

نظارت بر جوابگویی اپراتورهای پشتیبانی

برای این کار پس از تماس با مجله پیامکی (هر کدام از روش های فوق کارآمد است ولی در اینجا مراحل روش تلفنی را با هم آنالیز می کنیم) و اتصال به بخش پشتیبانی با وارد کردن شماره اتصال به بخش نقدها و پیشنهادها، به مسؤولی ارتباط داده می شوید تا به شرایط شما رسیدگی گردد.

طبق اعلام تیم مدیریت مجله پیامکی، اگر در این حالت، شکایتی مبنی بر برخورد ناشایست و یا نامناسب به تیم پشتیبان مطرح گردد، مجله پیامکی با آنالیز کلیه مکالمات و سابقه تماس ها با تیم پشتیبان، کوشش می نماید تا بر اساس عدالت، حقوق ادعا شده مشتری را محقق کند. البته مجله پیامکی اعلام کرده که با کارمند خاطی، در صورت اثبات اشتباه و وارد کردن لطمه به تیم پشتیبانی، برخورد می گردد.

به هر حال مجله پیامکی سعی دارد با ساختاری سازمان دهی شده بتواند به خواسته های کاربران رسیدگی کند. از سوی دیگر، جبران خسارات وارده اقتصادی و استرداد اصل پول کاربر، حتی در صورتی که مجله پیامکی تأمین نماینده کالا نبوده باشد، از تعهداتی است که مجله پیامکی خود را بر اجرای آن مسؤول می داند.

سخن پایانی

بنا بر اعلام مجله پیامکی در گزارش سالانه خود، کمترین رضایت در دسته محصولاتی که بیشترین تقاضا را هم دارند، در کالاهایی نظیر لوازم خانگی غیربرقی، خودرو، ابزار و اداری و لوازم جانبی الکترونیک اتفاق می افتد.

اما در نهایت باید گفت اگر شما از کاربران مجله پیامکی بوده و خریدی داشته اید و یا در برخورد با کارمندان و تیم مجله پیامکی به مشکل برخورده اید، می توانید این موضوع را با خدمات مشتریان مجله پیامکی (طبق روش هایی که در بالا ذکر شد) در میان بگذارید تا با توجه به قوانین و چارچوب حقوق مشتری، تخلفات و شکایات رسیدگی شوند. مجله پیامکی سعی کرده است در هر مرحله ای، حتی پس از خرید کالا و استفاده از آن، راه انتقاد و شکایت را باز گذاشته و در نظر دارد تا حد ممکن، رضایت مشتری را کسب کند.

نظر شما دوستان در این باره چیست؟ آیا خرید و تماسی با مجله پیامکی داشته اید که مجبور به انتقاد و یا شکایت شوید؟ در این حالت برخورد تیم پشتیبان با شما چطور بوده است؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1226

به "چگونه نارضایتی از خبرنگاران را پیگیری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه نارضایتی از خبرنگاران را پیگیری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید