ویژگی های ممتاز سریال نون خ 2 چیست؟، فرزندآوری و وفاداری زوجین؛ نقطه قوت این سریال

به گزارش مجله پیامکی، عضو شورای ناظر بر نشریات دانشگاه های فرهنگیان استان اصفهان گفت: ارزش و احترام قائل شدن نسبت به ارکان خانواده که امروزه کمرنگ شده است در سریال نون خ 2 بازنگری می شود.

ویژگی های ممتاز سریال نون خ 2 چیست؟، فرزندآوری و وفاداری زوجین؛ نقطه قوت این سریال

امیرعباس آقابابایی در مصاحبه با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم در خانه ماندن اظهار کرد: در این روزهای قرنطینه که در خانه به سر می بریم یکی از عوامل سرگرم کننده و همراه ما رسانه ملی است که با پخش سریال، فیلم، برنامه های آموزشی و مسابقات مختلف به آسان کردن سختی قرنطینه می پردازد و تا حدود بسیاری توانسته است اقبال عمومی مردم را به خود جلب کند.

وی افزود: یکی از سریال های خوب این روزها که از شبکه یک سیما پخش می شود، سریال نون خ 2 به نویسندگی امیر وفایی است که کارگردانی این سریال طنز را سعید آقاخانی برعهده دارد و توانسته است طنز سالم و مورد قبولی را ارائه کند.

عضو شورای ناظر بر نشریات دانشگاه های فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه حس نوع دوستی و تعاون، خانواده مداری و بیان مسائل مردم از ویژگی های مثبت سریال نون خ 2 است، گفت: این سریال مسائلی که در سر پل ذهاب برای مردم اتفاق افتاده است را به زبان طنز بازگو می کند و به زیبایی ناکارآمدی برخی مسئولان را در مقابله با زلزله و مسائل اجتماعی نشان می دهد و می گوید که این خود مردم بودند که توانستند بخش عمده ای از مسائل خود را حل کنند .

آقابابایی تاکید کرد: ارزش و احترام قائل شدن نسبت به ارکان خانواده که امروزه کمرنگ شده است در این سریال بازنگری می شود و می توان این موضوع یکی از نقاط مهم و قوت این مجموعه دانست؛ در این مجموعه ازدواج، فرزندآوری و وفاداری زوجین به خوبی به تصویر کشیده شده است و مخاطب علاوه بر لذت بردن از طنز به او مفاهیم قابل ارزشی منتقل می شود.

وی ادامه داد: این سریال همانند سریال پایتخت در یکی از استان های دیگر و خارج از تهران فیلم برداری شده است و این امر نشان می دهد که استفاده از زبان و گویش های مختلف برای مردم جذاب است و این مسله می تواند یکی از راه های جذب مخاطب باشد.

این فعال دانشجویی و فرهنگی اظهار داشت: سریال نون خ 2 در اجتماعی کوچک توانسته است زبان گویای مردم آسیب دیده کشور باشد که با وجود مسائل و سختی های زندگی، امید خود را از دست نداده اند و به زندگی خود ادامه می دهند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 911

به "ویژگی های ممتاز سریال نون خ 2 چیست؟، فرزندآوری و وفاداری زوجین؛ نقطه قوت این سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های ممتاز سریال نون خ 2 چیست؟، فرزندآوری و وفاداری زوجین؛ نقطه قوت این سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید