ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه به کشور

به گزارش مجله پیامکی، گودرزی گفت: بنابر نقشه های هواشناسی با ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه دمای تهران بتدریج افزایش می یابد.

ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه به کشور

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ، از استمرار بارش باران در برخی مناطق خبر داد و گفت: امروز در نیمه شرقی استان های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های شمالی و جنوبی البرز بارندگی و در ارتفاعات البرز و زاگرس، ارتفاعات کرمان و شمال شرق بارش برف داریم.

وی اضافه نمود: روز سه شنبه در مناطق شمال شرق، شرق، شرق سواحل دریای خزر، دامنه های البرز، جنوب لرستان، شمال شرق خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش ادامه دارد و بتدریج این سامانه از کشور خارج می شود.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز در استان های شرق کرمان و برخی نقاط سیستان و بلوچستان وزش باد خواهیم داشت، بیان نمود: طی امروز و فردا بعدازظهر در تهران، سمنان، البرز، قم، قزوین، مرکزی و اصفهان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز بارش باران همراه با رعد و برق برای استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جزایر اطراف تنگه هرمز، شرق یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال شرق خوزستان، لرستان و ایلام پیش بینی می شود.

وی از وقوع سیل در برخی استان ها هشدار داد و گفت: امروز بارش در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، غرب کرمان و شرق هرمزگان از شدت بیشتری برخوردار است که با این وجود احتمال سیلاب، آبگرفتگی معابر شهری، طغیان رودخانه های فصلی و احتمال بالاآمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

گودرزی درباره آخرین شرایط آب و هوای تهران بیان نمود: امشب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد برای تهران پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا پدیده وزش باد در تهران غالب است، اضافه نمود: بنابر نقشه های هواشناسی با ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه دمای تهران بتدریج افزایش می یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خاتمه بیشینه و کمینه دمای تهران را 17 و 6 درجه سانتی گراد گفت و گفت: روز سه شنبه بیشینه و کمینه دمای تهران 17 و 7 درجه و چهارشنبه 18 و 9 درجه سانتی گراد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 855

به "ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید