واکنش سازمان لیگ به تاخیر در مراسم اهدای جام پرسپولیسی ها و ادعای کالدرون

به گزارش مجله پیامکی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره مشکلاتی که در برگزار مراسم اهدای جام سوپرجام وجود داشت، شرح داد.

واکنش سازمان لیگ به تاخیر در مراسم اهدای جام پرسپولیسی ها و ادعای کالدرون

به گزارش خبرنگاران، حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال درباره تاخیر ایجاد شده در برگزاری مراسم اهدای جام سوپرکاپ به پرسپولیس شرح داد: همان طور که همه می دانید در هفته های اخیر پرسپولیس بارها درخواست اهدای جام سوپرجام در یکی از بازی هایش را داشت. در نهایت تصمیم گرفتیم که این اهدای جام در بازی با ماشین سازی انجام گردد. به همین دلیل امروز صبح جلسه هماهنگی با پرسپولیسی ها داشتیم و نتیجه اش این شد که بلافاصله بعد از بازی و بدون این که بازیکنان به رختکن بروند، مراسم را برگزار کنیم و جام را بگیرند. به خاطر شرایط بازی و این که نتوانستند مقابل ماشین سازی نتیجه بگیرند، در وضعیت خوبی برای انجام این کار نبودند و درخواست های مکرر ما برای برگزاری هرچه سریع تر مراسم کارساز نبود.

او درباره صحبت های کالدرون مبنی بر این که تعجب نموده که مراسم اهدای جام را بعد از بازی برگزار کردند، گفت: من تعجب می کنم که چرا آقای کالدرون این صحبت را عنوان نمود. من خودم مربی فوتبال هستم و همه هم می دانند که تیم ها قبل از بازی گرم می نمایند. امروز جلسه هماهنگی به خاطر همین برگزار کردیم. در هر صورت سازمان لیگ هیچ تقصیری در تاخیر مراسم نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 513

به "واکنش سازمان لیگ به تاخیر در مراسم اهدای جام پرسپولیسی ها و ادعای کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به تاخیر در مراسم اهدای جام پرسپولیسی ها و ادعای کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید