درباره هتل هالیدی این پوکت بیشتر بدانیم

به گزارش مجله پیامکی، هتل هالیدی این پوکت تایلند برای میزبانی توریست و گردشگران از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار است که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت. هتل هالیدی این پوکت یکی از هتل های کشور تایلند به شمار می رود که برای توریست ها و گردشگران فراهم شده است. این هتل که به عنوان هتل های لوکس 4 ستاره در شهر پوکت تایلند شناخته می گردد، دارای امکانات و ویژگی های بسیار شاخص می باشد. 398 اتاق در این هتل تأسیس شده است. در تمامی این اتاق ها وای فای رایگان تعبیه شده است تا افراد بتوانند به راحتی وارد اینترنت شده و کارهای مربوط به خود را به انجام برسانند. شما عزیزان برای سفر به کشور تایلند و همچنین شهر پوکت نیازمند اقامتگاه مناسبی خواهید بود که ما به شما این هتل 4 ستاره بسیار مدرن و شیک را پیشنهاد می کنیم. تمامی خدماتی که در این هتل ارائه می گردد باکیفیت بالا می باشد. در ادامه همچنان همراه ما باشید تا شما را با خدمات و امکانات ویژه این هتل بیشتر آشنا کنیم.

درباره هتل هالیدی این پوکت بیشتر بدانیم

همان طور که در مبحث قبلی اشاره نمودیم هتل هالیدی این پوکت از لوکس و شیک ترین هتل های چهار ستاره تایلند شناخته می گردد که اقامتگاه مناسبی برای توریست ها و گردشگران از نقاط مختلف جهان شناخته می گردد؛ اما این هتل چهار ستاره مدرن از امکانات مختلفی برخوردار است که در این بخش به صورت خلاصه وار به آن ها اشاره خواهیم کرد. در بخش قبلی اشاره نمودیم که امکانات وای فای رایگان ازجمله امکاناتی است که در اتاق های این هتل چهار ستاره تعبیه شده است. افراد می توانند از این امکان رایگان بهره مند شوند.

ازجمله امکانات دیگر می توان به پارکینگ با فضای مناسب و رایگان اشاره نمود. پذیرش هتل هالیدی این پوکت به صورت بیست وچهارساعته آماده پاسخگویی به مراجعه نمایندگان می باشد. در این هتل امکاناتی برای افراد معلول و همچنین نگهداری چمدان های مراجعه نمایندگان فراهم شده است که می تواند مورد توجه بسیاری از قرار گیرد. بوفه و استخرهای روباز نیز از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره شناخته می گردد. علاوه بر موارد گفته شده خدمات درمانی و فتوکپی نیز از دیگر امکانات این هتل شناخته می گردد. در این بخش به چند مورد از این موارد اشاره نمودیم، در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

امکانات اتاق های هتل هالیدی این پوکت

اتاق های هتل هالیدی این پوکت از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار است که در این بخش به بیان آن ها خواهیم پرداخت. در رابطه با این اتاق ها باید به این نکته مهم اشاره کنیم که دکوراسیون و طراحی تمامی اتاق های این هتل چهار ستاره به صورت مدرن و کلاسیک می باشد. استفاده از مبلمان های شیک و زیبا به این اتاق ها جذابیت خاصی بخشیده است. از دیگر خدمات اتاق های هتل هالیدی این پوکت می توان به سرویس آن ها اشاره نمود. این سرویس ها در زمان های مختلف ارائه می گردد. در رابطه با اتاق های این هتل شیک و مدرن باید به این نکته مهم اشاره کنیم که اتاق هایی مخصوص برای عدم سیگار کشیدن در هتل تأسیس شده اند که در آن ها اثری از دود آزار دهنده سیگار نیست.

به این مکان ها اتاق های سیگار ممنوع گفته می گردد. از دیگر خدمات این هتل به سرویس و فکس می توان اشاره نمود. تمامی این مکان ها در هتل چهار ستاره هالیدی دارای تلویزیون و همچنین دی وی دی پلیر می باشند. حمام های این اتاق ها دارای دوش مجهز بوده و از نظافت مناسبی برخوردارند. شما عزیزان می توانید در سفر به تایلند این هتل شیک و مدرن را برای اقامت خود انتخاب کنید و سفری ماندگار را در ذهن خود به ثبت برسانید.

خدمات مربوط به بچه ها در هتل هالیدی این پوکت

هتل هالیدی این پوکت تایلند دارای امکانات بسیار زیادی برای اقشار مختلفی است که به این مکان مراجعه می نمایند. همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد این هتل دارای خدمات ویژه ای ازجمله اتاق های مدرن و کلاسیک با انواع دکوراسیون شیک و زیبا می باشد؛ اما نکته مهم تر در رابطه با این نوع هتل خدماتی است که برای بچه ها فراهم نموده است. ازجمله خدمات هتل هالیدی این پوکت نگهداری فرزندان کم سن و سال می باشد.

بسیاری از افراد که با خانواده های خود به کشور تایلند سفر می نمایند، معمولاً از فرزندان خردسال برخوردارند که برای گشت وگذار و یا رفتن به ساحل می بایست کسانی آن ها را نگهداری نمایند. مسئولین این هتل این امکان را فراهم نموده اند که خانواده های عزیز بدون دغدغه و نگرانی با خیال باز بچه ها خردسال خود را به آن ها بسپارند تا آن ها بتوانند از آن ها نگهداری نمایند. با این امر این امکان ایجاد خواهد شد که افراد بتوانند لحظات بسیار شیرینی را در این هتل و مخصوصاً در شهر این پوکت سپری نمایند. ازجمله ویژگی ها و خدمات مربوط به بچه ها می توان به کلوپ مخصوص آن ها اشاره نمود. درواقع این امر باعث خواهد شد که ذهن و فکر بچه ها به بازی و سرگرمی مشغول گردد.

انواع سرو غذا در هتل هالیدی این پوکت

از امکانات و خدمات هتل هالیدی این پوکت می توان به سرو متنوع و گوناگون انواع غذاهای ملل اشاره نمود. درواقع در این هتل رستوران ها و همچنین کافه های بسیاری تعبیه شده است تا افرادی که از نقاط مختلف جهان به این هتل مراجعه می نمایند بتوانند غذای موردنظر خود را انتخاب نمایند. ازجمله غذاهایی که در این هتل سرو می گردد می توان به خوراک ایتالیایی در نمونه های مختلف و پیتزاهای لذیذ تنوری اشاره نمود.

البته کسانی که تمایل به خوردن غذاهای مخصوص دریایی نیز دارند می توانند در این هتل به این مورد دست یابند؛ اما با توجه به اینکه در این هتل انواع رستوران وجود دارد برای نوشیدن استیک و دیگر موارد می توان به رستوران سم اسمیت اند گریل مراجعه نمود. این رستوران دارای طراحی بسیار زیبا و کلاسیک می باشد؛ اما برای خوردن غذاهای سنتی تایلند می توانید به رستورانی به نام چارم تای مراجعه کنید. با حضور در این رستوران نه تنها می توانید غذاهای محلی کشور تایلند را تجربه کنید بلکه سرو انواع میوه و نان محلی این کشور نیز برای شما فراهم خواهد شد.

انواع استخر در هتل هالیدی این پوکت

هتل هالیدی این پوکت تایلند به جز خدمات و امکاناتی که در بخش های قبلی به آن اشاره شد، از استخرهای مختلفی نیز برخوردار می باشد. چهار نوع استخر با طراحی منحصربه فرد در این هتل برای بچه ها تعبیه و طراحی شده است که می توان به نمونه هایی از استخر خانوادگی و همچنین برای استفاده بچه ها اشاره نمود. با این امکان خانواده ها می توانند از آرامش شنا کردن در این استخر در کنار فرزندان خود بهره مند شوند.

اما قسمت های دیگر استخر سنتی طوری طراحی شده است که در کنار آن شما می توانید جکوزی و انواع چشمه را مشاهده کنید؛ اما نوع دیگری از استخر در هتل هالیدی این پوکت تایلند به عنوان استخرهای خصوصی در نظر گرفته شده است که افراد می بایست برای رزرو این استخر با توجه به اقامتگاه خصوصی اقدام نمایند. تمامی این استخرها از کیفیت و نظافت بسیار بالایی برخوردارند که شنا کردن در آن ها برای حداقل یک بار می تواند آرامش بسیار زیادی را برای بدن شما فراهم کند.

سالن ورزشی هتل هالیدی این پاکت

هتل هالیدی این پوکت تایلند از خدمات متنوع دیگری نیز برخوردار است که برای رفاه حال مراجعه نمایندگان در این هتل در نظر گرفته شده اند. ازجمله این موارد می توان به سالن های ورزشی مختلف در آن اشاره نمود. افراد بسیاری که تمایل دارند در مدت زمانی که در تایلند به سر می برند به ورزش بپردازند، می توانند از امکانات این سالن ها در این هتل چند ستاره بهره مند شوند.

استفاده از دستگاه های تناسب اندام طبق استانداردهای جهانی در این سالن های ورزشی برای انجام حرکات مختلف بدنی فراهم شده است. مسافران در این هتل می توانند از این امکانات در ساعت های مشخصی که به آن ها ارائه می گردد به ورزش و حرکات بدنی بپردازند؛ بنابراین اقامت در این هتل نه تنها می توانند آرامش و آسایش را برای شما به همراه بیاورد بلکه برای سلامتی شما برنامه های مختلفی ازجمله سالن ورزشی را نیز فراهم نموده است. با استفاده از این امکان می توانید لحظات خوشی را در این هتل تجربه کنید.

اطلاعات دیگر در رابطه با هتل هالیدی این پوکت

هتل هالیدی این پوکت دارای امکانات دیگری نیز می باشد که می توان به خدمات اسپا و ماساژ اشاره نمود. باغ و فضای سبز در این هتل باعث می گردد که شما بتوانید در این مکان ها به نوشیدن انواع چای و قهوه بپردازید. سالن های زیبایی بسیاری در این هتل دیده می گردد که این امکان را برای بانوان عزیز فراهم نموده است که از آن ها استفاده نمایند.

مرکز تجارت و همچنین بازارچه های بسیار کوچک و متنوعی در این هتل دیده می گردد. شما عزیزان می توانید بافاصله زمانی 15 دقیقه به شهر پوکت مراجعه کنید. فراموش نگردد که 700 متر با بنکلارود در کشور تایلند فاصله خواهید داشت. امکانات دیگر این هتل عبارت است از ترانسفرفرودگاهی، برخورداری از صندوق امانات، خشک شویی و موارد دیگر.

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 168

به "درباره هتل هالیدی این پوکت بیشتر بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره هتل هالیدی این پوکت بیشتر بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید