ارزان ترین خودروی برقی نیسان

به گزارش مجله پیامکی، روز آدینه 30 اردیبهشت، نیسان ارزان ترین خودروی برقی خود را معرفی کرد. ساکورا یک خودروی کوچک برقی جالب با قیمت پایه کمتر از 14000 دلار است. مقصد این خودرو بازار ژاپن است، جایی که خودرو های رانندگی شهری Kei (خودرو های سایز کوچک با قدرت موتور پایین و مصرف سوخت کم) بسیار محبوب هستند.

ارزان ترین خودروی برقی نیسان

به گزارش خبرنگاران، ساکورا از ویژگی های منحصر به فردی در میان این دسته از خودرو ها برخوردار است. این مینی خودروی الکتریکی دارای یک باتری 20 کیلوواتی لیتیوم یونی با حداکثر سرعت 130 کیلومتر بر ساعت و برد 180 کیلومتر است؛ فقط 60 کیلومتر کمتر از نیسان لیف.

این خودرو دارای فضای کافی برای چهار نفر و ظرفیت بار 107 لیتر است. داخل خودرو، فضای نسبتا مینیمالیستی را به ارمغان می آورد. راننده می تواند از دو نمایشگر بزرگ برای یاری درایو و ناوبری استفاده کند. ساکورا اولین وسیله نقلیه کوچکی است که دارای سیستم پیشرفته یاری راننده با فرمان، شتاب گیری، ترمز و پارک اتوماتیک است. یکی از نکات مجذوب نماینده در مورد این مینی کار، نحوه معرفی آن به دنیا به وسیله نیسان بود. این خودروساز پس از اولین نمایش فیزیکی خود در دفتر مرکزی این شرکت در یوکوهاما، در متاورس نیز از این خودرو رونمایی کرد.

نمایندگان این شرکت در متاورس، ساکورا را به مشتریان مجازی خود ارائه می دهند. آن ها حتی می توانند این خودرو را در فضای مجازی تست نمایند. تجربه متاورس به رونمایی محدود نمی گردد. ساکورا در نمایشگاه VR Nissan Crossing نیز به نمایش گذاشته خواهد شد تا فرصتی دیجیتالی برای تعامل با مشتریان ارائه دهد. این احتمال وجود دارد که رویداد نیسان صرفاً تبلیغاتی بوده و برای تفریح و معرفی خودروی الکتریکی تازه این شرکت طراحی شده باشد. نیسان نباید انتظار داشته باشد که کسی فقط بر اساس معرفی در متاورس، این خودرو را خریداری کند.

منبع: thenextweb

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2050

به "ارزان ترین خودروی برقی نیسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین خودروی برقی نیسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید