مقاله: هتل شرایتون کاوالیر کلگری (Calgary Sheraton Cavalier Hotel) 4 ستاره

به گزارش مجله پیامکی، لابی لانگ Lobby Lounge: غذا های معمولی، با یک منو که شامل نوشیدنی ها می باشد.

مقاله: هتل شرایتون کاوالیر کلگری (Calgary Sheraton Cavalier Hotel) 4 ستاره

موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 11 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 22 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 74 دقیقه را باید در نظر بگیرید.

سفارت ایالات متحده آمریکا: 6 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه ای و پیاده 100 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم 33 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.

در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل دارای خدمات خشکشویی نیز می باشد، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات حمل و نقل فرودگاه، امکان استفاده از پارکینگ بدون هزینه اضافی، خدمات چک این سریع از دیگر خدمات این هتل است. امکانات ورزشی به صورت 24 ساعته، میز پذیرش نیز در تمام ساعات شبانه روز و مرکز تجاری که در 24 ساعت باز است از جمله خدمات شبانه روزی هتل است. صندوق امانات، دستگاه خودپرداز بانک و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است. مجهز به اینترنت سیمی و وای فای که به بدون هزینه در بخش های مختلف از جمله لابی، رستوران و سایر قسمت ها سرویس ارائه می دهد. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی در صورت احتیاج در اختیار شماست. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

منبع مقاله: هتل شرایتون کاوالیر کلگری (Calgary Sheraton Cavalier Hotel) 4 ستاره

انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1858

به "مقاله: هتل شرایتون کاوالیر کلگری (Calgary Sheraton Cavalier Hotel) 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل شرایتون کاوالیر کلگری (Calgary Sheraton Cavalier Hotel) 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید