خودروهای حمل نخاله در کرج به GPS مجهز می شوند

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، حسین شریف کاظمی بعدازظهر سه شنبه در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان کرج، با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته ایم از فرصت های موجود برای تقویت هرچه بیشتر فرهنگ عمومی به منظور حفاظت از محیط زیست بهره مند شویم، گفت: همه دستگاه های در این زمینه باید به وظایف قانونی خود عمل نمایند و کم کاری در این خصوص غیرقابل قبول است.

خودروهای حمل نخاله در کرج به GPS مجهز می شوند

وی با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این زمینه از دانش و تخصص برخوردار است، گفت: انتظار می رود عملکرد این سازمان به بهبود وضعیت زیست محیطی در کلان شهر کرج منتهی گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج بابیان اینکه آسیب شناسی وضعیت موجود از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در دستور کار متولیان قرار گیرد، از طرح پاک سازی محور کرج - چالوس اطلاع داد و گفت: در جریان اجرای این طرح جهادی محور کرج از سه راه عظیمیه تا شمال کندوان پاک سازی می گردد.

شریف کاظمی در ادامه خواهان تهیه اطلس ساماندهی پسماند برای شهرستان کرج شد.

وی در بحث مدیریت زباله های شهری نیز از مجهز شدن خودروهای حمل نخاله و پسماندهای شهری به GPS و کد اختصاصی اطلاع داد و گفت: این خودروها دارای کد حمل ضایعات حاصل از نخاله ها و زباله های پسماندی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 55

به "خودروهای حمل نخاله در کرج به GPS مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای حمل نخاله در کرج به GPS مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید