خرید و فروش خودرو های عبور موقت ممنوع است

به گزارش مجله پیامکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با هشدار به خریداران خودرو های عبور موقت گفت: خرید و فروش این خودرو ها از نظرقانونی ممنوع است.

خرید و فروش خودرو های عبور موقت ممنوع است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مرتضی ممیزی در زنجان اظهار کرد: بر اساس اخبار واصله در روز های اخیر بعضی افراد سودجو با ورود خودرو های پلاک عبور موقت به استان نسبت به خرید و فروش آن ها اقدام می نمایند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه اینگونه خودرو ها بصورت کاملا موقت به کشور وارد شده و هیچگونه امکان قابلیت اخذ سند و پلاک ملی را به دلیل عدم واریز حقوق گمرگی ندارند و خرید و فروش آن ها نیز غیر قانونی است.

وی گفت: این خودرو ها پس از انقضای مهلت قانونی باید از کشور خارج شوند، که در غیر اینصورت به عنوان خودروی قاچاق توقیف و علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت، به مجازات تخلف قاچاق (یک تا سه برابر ارزش خودرو) محکوم خواهند شد.

ممیزی از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان در ارتباط با خودرو های عبور موقت اطلاع داد و گفت: چندین فقره پرونده نیز در این راستا در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است از همین رو به هم استانی های هشدار داده می گردد تا از خرید اینگونه خودرو ها اکیدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1107

به "خرید و فروش خودرو های عبور موقت ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش خودرو های عبور موقت ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید