تدوین برنامه توسعه گردشگری با تامین اقتصادی اتحادیه اروپا

به گزارش مجله پیامکی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تدوین برنامه توسعه گردشگری با تامین اقتصادی اتحادیه اروپا صورت می گیرد.

تدوین برنامه توسعه گردشگری با تامین اقتصادی اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

قضیه چیست؟

علیرضا رحیمی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری گفت: براساس مکاتبه رسمی از سوی سرپرست دفتر منطقه ای یونسکو در تهران به معاونت گردشگری، بودجه فاز دوم ادامه همکاری های مشترک برای انجام پروژه تدوین برنامه ملی توسعه گردشگری به تصویب رسیده است.

رحیمی با بیان اینکه یونسکو پیش تر در جلسه ای در قالب ویدئوکنفرانس برای تداوم همکاری ها با ایران به منظور مشارکت در انجام این پروژه اعلام آمادگی نموده بود، اضافه نمود: تصویب فاز دوم بودجه برای ادامه همکاری ها بر مبنای نهایی کردن پروپوزال طرح با یاری فنی مشاوران بین المللی (UNWTO) و مشارکت ذی نفعان در فرآیند تدوین، در مکاتبه رسمی به معاونت گردشگری اعلام شده است.

رحیمی ادامه داد: دفتر منطقه ای یونسکو در تهران بعنوان هماهنگ کننده با مشاوران بین المللی طرح، در نامه ای رسمی نسبت به حمایت در به کارگیری نیروی های متخصص بین المللی با همفکری سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، مشارکت آنها در کمیته فنی پروژه و پوشش هزینه کارشناسان بین المللی اعلام آمادگی نموده است.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروزرسانی و بازنگری برنامه ملی گردشگری ایران را با همکاری سازمان جهانی گردشگری و یونسکو از یک سال پیش شروع کرد. در تیر سال جاری اعلام شد که تدوین برنامه ملی گردشگری ایران با شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1120

به "تدوین برنامه توسعه گردشگری با تامین اقتصادی اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه توسعه گردشگری با تامین اقتصادی اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید