برترین زمان سفر به رم

به گزارش مجله پیامکی، برترین زمان سفر به رم

رم شهری با اقلیم مدیترانه ای است که باعث می گردد تابستان هایی گرم و زمستان هایی خنک داشته باشد.

برترین زمان سفر به رم

در روزهای بهاری رم، دمای هوا ملایم و مطبوع است و گاهی بارش پراکنده باران جلوه های بهاری را به برترین شکل ممکن قابل لمس می نماید. به همین علت عموما جمعیت توریستی افزایش می یابد، در نتیجه قیمت هتل ها افزایش پیدا می نماید البته این به معنا نیست که هتل برای اقامت نمی توان یافت زیرا تعداد مکان های اقامتی در این شهر بزرگ بسیار زیاد است.

رم در ماه های تابستانی ژوئن تا آگوست بسیار گرم و مرطوب است. این ماه ها، فصل داغ رم هستند. در روزهای تابستانی، با اینکه این فصل گرمترین زمان برای سفر به رم محسوب می گردد ولی به علت تعطیلات بیشترین تعداد مسافر و توریست را به خود می بیند به طوری که برای رزرو هتل، حداقل باید از 6 ماه قبل تر اقدام کرد.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه رم

رزرو هتل رم با برترین قیمت

روزهای پاییزی دمای هوا به وضوح کاهش می یابد. با فاصله گرفتن از روزهای داغ تابستانی، پاییز و روزهای خنکش برترین زمان سفر به رم برای سفر به رم محسوب می گردد.

با نزدیکتر شدن به روزهای آخر پاییز، جمعیت توریستان در این شهر کم و کمتر می گردد و دما نیز آغاز به افت کردن می نماید. آب و هوا در این فصل مانند بهار بسیار مناسب است. صف های کمتر برای بازدید آثار تاریخی و جاذبه های توریستی وجود دارد و بعلاوه قیمت هتل ها کاهش می یابد.

همان طور که اشاره شد، رم به علت اقلیم مدیترانه ای که دارد زمستان های چندان سردی را به خود نمی بیند. بارش برف در فصل زمستان اتفاقی نه چندان رایج در رم است.

سردترین زمان سال، ماه های دسامبر تا انتها فوریه است، با توجه به دما، شهر اصلا شلوغ نیست و قیمت مکان های اقامتی تا حدود نصف فصل پیک، پایین می آید.

جاذبه های توریستی رم ، مرکز توریستی جهان - قسمت اول

راهنمای سفر به رم؛ شهر هزارساله

برترین زمان سفر به ونیز؛ شهر رویایی ایتالیا

راهنمای سفر به میلان

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2139

به "برترین زمان سفر به رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید