بندیکت کامبربچ به آخرین مرد عنکبوتی پیوست

به گزارش مجله پیامکی، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج به پروژه سینمایی مرد عنکبوتی3 پیوست.

بندیکت کامبربچ به آخرین مرد عنکبوتی پیوست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، بندیکت کامبربچ در فیلم جدید مرد عنکبوتی در نقش مربی بازی می نماید که قبلا توسط رابرت داونی جونیور با عنوان تونی استارک و ساموئل ال جکسون با عنوان نیک فیوری بازی شده بود.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج به پروژه سینمایی مرد عنکبوتی3 پیوست.

در این فیلم دکتر استرنج در تار عنکبوت گیر می افتد.

بندیکت کامبربچ ردای پرواز را می پوشد و نقش دکتر استرنج قهرمان ماوراءطبیعی ماروِل را برای آخرین قسمت فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند ایفا می نماید. این پروژه توسط استودیو های مارول و سونی پیکچرز ساخته می گردد.

این نقش به هالند فرصت بازی در مقابل هنرپیشگان مدعی را می دهد. به پیتر پارکر شخصیتی پدرانه می بخشد و در عین گره زدن به دنیا بزرگ سینمایی مارول، به آن ها ستاره ای فوق العاده می بخشد.

مرحله فیلمبرداری مرد عنکبوتی3 اواخر ماه اکتبر در آتلانتا شروع خواهد شد. هنوز معین نشده که کامبربچ چه زمان و در چه صحنه هایی به فیلمبرداری این پروژه می پیوندد.

جیمز وات سازنده فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و مرد عنکبوتی: دور از خانه، کارگردانی مرد عنکبوتی3 که آخرین فیلم از این سری فیلم ها اعلام شده، را برعهده خواهد داشت.

کمپانی سونی تاریخ اکران این فیلم را 17 دسامبر سال 2021 اعلام نموده هرچند احتمال تغییر این تاریخ به دلیل شرایط خاص بحران کرونا نیز پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1208

به "بندیکت کامبربچ به آخرین مرد عنکبوتی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندیکت کامبربچ به آخرین مرد عنکبوتی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید